| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
| Vis meningsmålingsresultat: Fragment/div Swap Meet er det noe for deg?. | |||
| YES! Minst 1 gang pr mnd. |
|
6 | 75.00% |
| DOBBEL YES!! Minst 2 ganger pr mnd. |
|
1 | 12.50% |
| Fragment/div Swap Meet er ikke noe for meg. |
|
1 | 12.50% |
| MINE Koraller osv er MINE!!! Back Off... |
|
0 | 0% |
| Velgere: 8. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Nå har jeg tenkt igjen :!: :idea:
Er det noen som synest det ville vært kjekt med en dag i måneden, hvor alle som vil kan komme og bytte/selge/gi bort, det de måtte ønske, en dag som Aquafreaks og evnt andre interesserte tok med seg det de har av overskudds "dyr" Swappet over en hyggelig prat, kansje dette kunne ordnet seg i forhold til en fast dag, kansje på Akvariet. Det blir litt mye kansje, forde jeg ikke har noe konkret å holde meg til... Ideen er vel neppe noe ny, men etter å ha lest om Cracket til Mack, kan det jo nå være en mulighet til å få et kar opp og gå rimelig kjapt uten å måtte investere X antall tusen Kr på å få ting på plass, etter noe tid med litt Swapping, så vil jo de fleste ha en avlegger av det en selv har i karet sitt, og om/når uhellet er ute, så er det en eller annen som kan gi litt tilbake til den uheldige................................ Bare en ide foreløpig, men om noen kan finne ut av en dag som er ok, så kan dette fort bli en succé, og så må vi finne et sted også.... Her er det bare å slenge inn en ønske dag, og ønske sted, så er det bare å trekke i noen tråder og prøve hva som er mulig... Håper flest mulig tar seg tid til å svare/slenge inn ønsker.... |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Syns ideén er god.. På denne måten kan man også ta en backup av korallene sine. GÃ…r det til H*** med akvariet finnes det muligheter til p få en frag av godkorallen sin tilbake.
Byttes/gis vekk forumet kan kanskje brukes, det er jo mulig å swappe over hele andet så lenge temperaturen ute er levlig og posten leverer.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Legg gjerne til et innlegg med egne ønsker om dag/sted osv....
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg syns at å opprette en saltvanns klubb i norges nest største by er på sin plass. Noen som har noen synspunkter på hvordan vi evt. kan få noe dreis på dette ? Det er vi saltvanns akvarister som må ta initiativet hvis vi skal få dette til.
En Frag swap eller kanskje et møte over et par pils uten akvarier kan få oss til å sette de små grå i bevegelse.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg er gjerne med på noen bytter.
Jeg pleier ikke å si nei takk til en pils eller en kopp kaffe heller. Det jeg synes er litt vansklig er at jeg har bare har noen får typer koraller, og har noen ønsker til hva jeg vil putte oppi akvariet fremover. Det er litt dumt å dra med seg masse avleggere, og så komme hjem igjen med de samme. Nå er det snart påskeferie for noen (meg Endre
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Tipper det er mange som ender opp med å besøke hverandre for å bytte etterhvert, vi vil få oversikt over hva som er av koraller på vestlandet, i den spede begynnelse er det kansje ikke så mye digg men det vil komme, det sosiale aspektet er der når vi kommer............... |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Hm er det bare syv-7stk som er interessert i en swap dag!.........
Anbefaler alle på det sterkeste å avgi en stemme, synes du at det mangler et alternativ eller to på avstemmingen så sleng inn et alternativ + DIN stemme.... |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|