| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack (9) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Heisan
Er det noen i nedslagsfeltet Askøy/Bergen som kan hjelpe meg med tanke på data og gjennomføring av bestilling via E-bay/Pay-pal ? "Hadde" tidligere begge disse tilgangene(bestilt før),men har klart å rote det til.og hverken husker koder eller brukernavn lenger,og da jeg prøvde å åpne nye kontoer,fikk jeg det rett og slett ikke til med min meget begrensede data og språk kunnskap ![]() Det hele dreier seg om å bestille noen deler fra E-bay,til en av mine veteran sykkler,gjennomføre bestilling og så betale det hele gjennom pay-pal... Tenkte det var mere praktiskt å få hjelp av en i "nærområdet", med tanke på penger,om hjelper bestiller fra egen maskin,eller tar turen innom meg her på Askøy,og tar det hele her fra.. Kan gi noen kroner for hjelpen,eller evt. "betale" i noen frags om det har mer interesse siden dette er ett saltvannsforum (Har lagt inn dette innlegget på "småprat",så er vel tilgitt,håper jeg kan nåes på pm eller mob.nr.47407823,og kunne tenkt meg denne hjelpen en av dagene i nærmeste fremtid,da jeg har sett noen deler som ligger ute på E-bay pr.d.dato,og ventes det for lenge,ja,så er de jo pluttseligt vekke/solgt Håper det er noen som kan ta seg litt tid en dag til å gi meg en "hånd" med dette.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
aaarrrggg!
Skulle gjerne hjulpet deg, men bur litt langt vekke.. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ikke noe problem Erik,og har full forståelse for det ja
Var vel derfor jeg skrev som jeg skrev også innledningsvis,att jeg tenkte på folk rundt om i nærområdet mitt.. Går jo straks mere tid også vekk,skal en overføre penger til kontoer forskuddsvis,før en kommer så langt att den som hjelper gjennomfører bestillingen på nettet,og da dette vanligvis er ting som ligger inne på nettet i få dager,er tingene forsvunnet i mellomtiden.. Eneste jeg kan si Erik,er att du hitil er den eneste som har tilbudt seg hjelp,så setter stor pris på viljen din i det minste,det skal du ha
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Vestlandsfanden får jo selvsagt problemer når han bosetter seg nærmere England enn Norge
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
vel..kan jo begynne å lure på om en egentligt bor 15 minutter kjøring i fra Norges nest største by,Borge(smiil). Fortsatt ingen respons ennu..så om det hjelper kan jeg høyne belønningen med en 10 liters kanne med drivstoff til bilkjøring hit viss en eller annen gidder å hjelpe meg med å sette opp/legge inn ny fungerendes brukertilgang på E-bay og Pay-pal her på maskinen min,som fungerer Dette utover tidligere lovet litt peng for jobben,eller noen frags,så får vi se om noen lar seg friste nu da..
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
om du ikke får noen til å hjelpe deg, så er det ikke noe problem å sette opp en konto eller fem. du får ta kontakt om det ikke ordner seg, så får du heller skrive ned login/passord over telefon |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Da har jeg fått noen pm,er fra tre forskjellige(to fra Bergen),så mulighetene for att en av de kan ta seg en tur utover en dag er forhåpentligvis gode,så krysser fingrene her nu.
Ser helst for meg att de hjelper meg med å legge inn brukerkontoer her på min egen maskin slik att skulle det dukke opp ne "interisangt" på e-bay innimellom,er jeg istand til selv å hoppe inn og ta bestilling/betalingsprosedyrene fortløpendes mens tingene ligger ute på nettet. (det dukker jo stadigt opp noe nytt der inne,og like greit å få ordnet det slik att jeg ikke trenger å legge ut annonser etter hjelp hver gang da det kommer noe nytt på e-bay,og blir istand til å kunne klare slikt selv når behovet tilsier det.) Gir beskjed når jeg har fått lurt en utover på besøk og fått ordnet opp i brukerkontoer der inne på e-bay/pay-pal.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
|
Du skal ha fått to mail. En fra Pay Pal og en fra Ebay. Om det komme rnoen innom deg, så må du vise dem disse to. Jeg har fått dem til å sende deg innloggingsinformasjonen din.
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
Heisan igjen Torbjørn.
Jo det stemmer det med innkommne mailer,de var kommet inn når jeg kom opp fra garasjen i går etter å ha snakket med deg på telefonen :-) Har ikke "våget meg videre" derfra enda,da jeg mener å huske fra tidligere forsøk att de graver og spørr om favoritthusdyr/navn etc. (alt på engelsk,selvsagt),i forbindelse med registreringsprosessene. Fikk en beskrivelse tilsendt av Gaute i går på selve e-bay innloggingen også,men som sagt ikke våget meg videre enda(smil) Fikk også en pm fra Terje Utne her i går,hvor han også kansje kunne ta seg tid til en tur utom en av dagene,viss tiden hans strakk til.. Så vi får se.. håper ihvertfal en av dere har tid en dag til en kjapp tur utom før Søndag,for da er planen å kjøre sørover tenkte jeg.
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/pratemakeren/4060-trenger-litt-bestillingshjelp.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Korallen.no var pÃ¥ NRK programmet “Folk: Det koster Ã¥ ha kar” « Korallen.no | This thread | Refback | 8th April 2011 18:02 | |
| Kjempetilbud pÃ¥ 1150 liters akvarium. Optiwhite med svart bakvegg « Korallen.no | This thread | Refback | 31st March 2011 14:09 | |
| Om Korallen « Korallen.no | This thread | Refback | 29th March 2011 22:58 | |
| Korallen kommer pÃ¥ NRK1 (6.april 20:15) « Korallen.no | This thread | Refback | 29th March 2011 13:19 | |
| Fisker « Korallen.no | This thread | Refback | 28th March 2011 15:56 | |
| Eksempler pÃ¥ koraller som er pÃ¥ lager. « Korallen.no | This thread | Refback | 23rd March 2011 17:21 | |
| Utstyr « Korallen.no | This thread | Refback | 22nd March 2011 17:25 | |
| Nyhet « Korallen.no | This thread | Refback | 22nd March 2011 10:48 | |
| Mykkoraller « Korallen.no | This thread | Refback | 20th March 2011 23:44 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nå har jeg testet og testet og trenger litt hjelp | sølvi | Kjemien i akvariet | 26 | 14th February 2008 13:59 |
| trenger litt info om saltvannskar! | jbure | Ny til Hobbyen | 1 | 26th October 2007 06:04 |
| Nybegynner trenger litt tips | Patrick | Ny til Hobbyen | 31 | 17th August 2007 11:03 |
| Lys og litt diverse | looney | Ny til Hobbyen | 17 | 14th December 2005 10:11 |
| litt Helge kos ;) | Reptilus | Pratemakeren | 8 | 4th December 2005 16:58 |