| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack (4) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Member
|
Heisann.
Jeg har en veldig fin Chelmon rostratus gående i et kar. Den kunne jeg tenkt å gitt bort i arv til noen her i saltvannsmiljøet. Gi lyd hvis du er interessert. Den spiser mysis,frossen anriket artemia,blåskjell og glassroser med stor appetitt |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Hei,
Kan muligens være av interesse, men hvor stor er den? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Heisann Robin.
Litt vanskeligt å si, men ca omkretsen til en appelsin. Var det jeg hadde her til å sammenligne med, hehehe Siden du var et hakk raskere en Oddski her, så får vi gjøre det slik på en rettferdig måte at du får forkjørsretten. Hvis ikke du har plass, så får Oddski arve den. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Blir litt stor ja, er ikke så alt for store pytten jeg har, men har allerede 2kirurger så den får det nok bedre hos Oddski =)
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
|
Da stakk Oddski av med arvegodset for denne gang,hehehe
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
Stikker du innom en dag og ser hva du vil ha avleggere av? Jeg kommer til å brekke en god del når tingene flyttes over i 1000literen. /oddski |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
|
skulle og vært innom deg å kikka litt ..sender du meg en sms ..tror ikke jeg har det nye nummeret ditt ...har et som begynner på 948 ......
nybegynner , med aquamedic anthias 530 liter + 120 liter sump. Lys : gieseman infinity 2 x 250 watt reeflux 12000 K og 4 x 54 watt T5 Reaktor med biopellets ,NYOS ZEN compact cone 250 skummer , Reaktor med Matrix . Grotech doseringspumpe , kjører balling+ En fin blanding av mykt , hardt og fisk i karet .. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/pratemakeren/4048-fisk-i-arv.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Levende stein selges for 159.- kr kg « Korallen.no | This thread | Refback | 15th March 2011 19:00 | |
| Utstyr « Korallen.no | This thread | Refback | 9th March 2011 15:43 | |
| Nyhet « Korallen.no | This thread | Refback | 23rd February 2011 16:52 | |
| Korallen.no | This thread | Refback | 22nd February 2011 13:58 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |