| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack (5) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Member
|
Heisann.
Jeg har akkurat somlet meg til et Coral magasin abonomang, som blir kjekt å få i posten. Finnes det noen andre bra saltvannsblader der ute som folket her har testet eller hørt om? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Ultramarine magazine abonnerer jeg på og er like spent hver gang det kommer i posten =) billig er det og :-)
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Dette har jeg etterlyst en stund.
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
Takk Robin
Blir å legge inn et abonnoment hos ultramarine også. Her er linken til Coral magazine og Erik, hvis du ikke alt har tittet på den. CORAL - The Reef Aquarium Magazine |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kjempe bra det derre coral på iPad. Skulle ønske flere kunne begynne å tenke papirløst av disse bladene (og bøkene)
Starta ett sånn online subscription på coral, har jo tilgang uansett på ipaden, men det kommer nok noe payment der med tiden. Endte opp med coral i posten også, men samlere som meg med hyllemeter på hyllemeter med tegneserier har jo ikke plass tils slikt. Tåpelig å kalle det online subscription |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.aquafreaks.no/forum/pratemakeren/4044-saltvanns-blader.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Mykkoraller « Korallen.no | This thread | Refback | 1st March 2011 19:11 | |
| Steinkoraller « Korallen.no | This thread | Refback | 24th February 2011 08:58 | |
| Koraller « Korallen.no | This thread | Refback | 20th February 2011 19:53 | |
| Om Korallen « Korallen.no | This thread | Refback | 19th February 2011 15:16 | |
| Korallen.no | This thread | Refback | 18th February 2011 21:40 | |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Saltvanns akvarister | Tage | Sørlandet Saltvannsklubb | 18 | 4th February 2009 00:49 |
| saltvanns akvarie | sindre | Kjøpes | 6 | 8th March 2007 08:58 |
| Gratis saltvanns bok..... | Chriss | Ny til Hobbyen | 0 | 6th November 2006 11:38 |
| Saltvanns bøker. | Chriss | Kjøpes | 2 | 28th May 2006 12:27 |
| saltvanns akvarie | sindre | Selges | 8 | 6th April 2006 06:25 |