| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
God Jul alle sammen :-)
Blir det noen salte pakker under juletreet? Sannsynligvis ikke her men kan jo håpe :-)
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Sitat:
Mesteparten av døgnet,blir vel i brøytetraktoren,er jeg redd for,men må jo "svippe hjemmom"for å få meg ett pinnekjøttbein eller to i hånden da,he-he. Salte pakker? Nja.. må vel vente til den 8 Januar vi rundt her,før Julenissen forhåpentligvis kommer vestover Men.. som de sier..den som venter..
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
GOD JUL!
Bare "utenfor karet salte gaver" under treet her(dykkeutstyr) Ellers så kommer nissen 8 januar her også Knut-Arne Kalle. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
God jul alle sammen...
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Snart på tide å fikse resten av de to rotfyllingene jeg har strevd med hele jula. Dere også? Eller er det bare jeg som får slikt i julestria? Ibux Pepsi dessert og pinnekjøtt, glade dager
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
|
Forrige gang jeg var i Thailand hadde jeg dobbel tannlegetime 24.12 kl 17:00. Snakk om å ringe jula inn...
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Sitat:
De gjorde en kjempejobb på karen,og det til rundt en tredjedel i forrhold til hva karen ellers måtte lagt ut for samme jobben her i Norge! Han fikk visst ikke sponset noe fra folketrygden her på den restaureringen, og måtte betalt alt selv her hjemme også,så valgte da heller 14 dager ferie i Tailand,inkl. tannlege,og karen går jo rundt nu med "det" solidoks smilet GODT NYTTÅR,FOLKENS!
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|