| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: 5355 Knarrevik, Hordaland
Meldinger: 350
|
Var i dag å hentet noen koraller og fisker til saltvannskaret mitt hos Troyas Zoo på Sartor senter
De fikk inn i dag en sending fra Singapor og fikk lyst til å gjøre andre som er på jakt etter saltvannfisker mm. oppmerksom på dette . Det var bl. annet to typer sommerfuglfisk,den ene er Chaetodon keini ,den andre vet jeg ikke. Dvergkeiser Centopyge Eibli og Kirurgfisk Zebrasoma Scopas. Noen pussereker og Tubosnegler var det også pluss mykoraller av en type Sinularia og Sarcophyton Ehrenbergi ,hairy mushroom og endel børstemark.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Er det fortsatt den RSM130 de har saltvann i?
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
To sjeler,en tanke..
Er heller sjelden jeg er på de kanter(og innom troya),men har vel ikke sett noe mer jeg heller tidligere enn det halv skjøttede små karet der,og i så fall blir det jo noe begrenset med hva de kan "stue i" den 130 literen
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: 5355 Knarrevik, Hordaland
Meldinger: 350
|
Det er nok det så er jo begrenset hvor mye de kan ha i selvfølgelig.
Men planene deres er nå å sette en av reolene av til saltvann på nyåret så da blir det nok bedre
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|