| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hvor kan jeg kjøpe 100-200 liters dunker til oppbevaring av saltvann i Bergen ?
Jeg har en på 55 liter nå, men føler det er litt lite når jeg har god plass til en større. Har prøvd å søke litt på nett, men det ser ut som 55 liter er det mest vanlige hos de foskjellige butikkene. Ellers kanskje noen som har en til salgs ? Mvh Jan Helge |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
du skal ikke kjøpe, du skal innom renholdsverket og forklare problemet ditt og hørte at de kanskje har liggende noen du kan rengjøre selv
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Høres jo genialt ut
Det er jo mange små firmaer som driver med vasking, er det disse ? Ellers er det noen store innom dette som du vet om ? Takker for svar! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
her i trondheim så. også witre på witre.no eller withre.no ikke helt sikker.
problemet med disse er prisene som jeg heller vil bruke på viktige ting Er litt arbeid å rengjøre om du ikke har tilgang til ekstra powerhead og høytrykkspyler. nja, dette er plastikk så du trenger ett rengjøringmiddel og en powerhead uansett mener jeg for å rengjøre plasten før bruk |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
Jeg gikk ned på felleskjøpet en lørdag, gikk inn der de selger typiske ting kun bønder trenger. Ventet til det kom kunder og spurte om de hadde noen 200liter fat de ville selge. Måtte spør 2 stk før jeg fikk napp, betalte han 2 flasker vin for 2 fat a 200 liter.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Testprosjekt: 100 liters sumpkar | Frogfish | Teknikk | 0 | 19th May 2008 23:59 |
| Lys til 343 liters kar | Edite | Lys, filtrering & annet utstyr | 9 | 2nd April 2008 06:53 |
| Testprosjekt: 100 liters sumpkar | norskfisk | Lys, filtrering & annet utstyr | 1 | 30th January 2008 17:36 |
| lys i et 110 liters juwelkar | MAGNAR | Lys, filtrering & annet utstyr | 6 | 28th August 2006 21:23 |
| 375 liters helglassakvarium | Roger | Selges | 1 | 5th June 2005 22:33 |