| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hei-hei.
Noen som har fått med seg hvortid Jossi& Kenneth,n kommer hjem igjen? OG.. fremfor alt,hvortid sendingene deres kommer til Norge? Som flere har fått med seg,så skal jeg en tur nedover der straks sendingen er i bokks!,og planen var en tur innom Are også da i Oslo. Skal også hente meg ett nytt veteranmotorsykkeleksemplar i Tønsberg,og i den forbindelse fikk jeg nu i kveld en forespørsel fra karen i Tønsberg,om hvor tid jeg var ventendes der hos han.. Tenkte jo å ta alt i ett,når jeg først er østover selvsagt,og er da helt avhengit av hvortid korallene er i havn,så jeg kan logge opp en kjøredato og plan..' Blir jo gode 60 mil.pr vei,alene i bil med henger,og da må alt klaffe selvsagt. I den forbindelse.. Noen som hvet nøyaktig addresse til Are,Jossi her inne,så jeg kan benytte meg av det til å plotte inn på GPS,en min her før avreise? Gjerne også tlf.nr.selvsagt,om noen har disse også. Kan sikkert sendes på PM,da det ikke er sikkert "alle" liker å få slike opplysninger publisert rundt på forumene,og har forståelse for dette ja. Har fått fikset meg overnatting hos kenneth,n(ikke første gangen nei..),så selv om dette blir en maraton tur uten like,så blir den heldigvis delt opp i to da,og godt er det!
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Sendt PM med offentlig tilgjengelig kontaktinformasjon.... :-D
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Takke,atter en gang til deg Gaute
Har sendt deg en pm tilbake igjen
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ok Tage.
Får sende han en mail,viss jeg ikke får tak i han på tlf.i kveld,og høre "stå.en" med hensyn til sendingen. Får bare håpe den ikke blir utsatt så altfor mang ganger denne gangen da,som de av en eller annen grunn pleier å gjøre. Gir de en ukes tid,ellers blir jeg bare nødt for å dra,da karen nedi Tønsberg,begynner å bli litt utålmodig på å få ut denne sykkelen ,etter som jeg har forstått. Han ville ikke sende,så jeg må avhente den personligt,hjemme hos han,og den er holdt av siden før snøen la seg i fjellene,så skjønner han godt.he-he.
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Er egentligt litt i seineste laget det,med tanke på att han med sykkelen,ser ut til å ville ha den ut,fortest muligt nu.. Are,regner jeg med er litt mer fleksibel av seg,men hadde jo planer om litt mer med meg i nissesekken hjemover,så absolutt! Tror ikke jeg orker to slike 120mils kjøreturer på en mnd.heller.. Sendte foresten Kenneth,n en mail i gårkveld,men har ikke fått noe svar fra han enda,så vi får se..
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
Okay
Da fikk jeg også bekreftelsen jeg ventet på fra Kenneth,en også i går på att sendingene kommer sent kvelden den attendes. Fikk også bekreftet att han også hadde mulighet til å "oppbevare"både meg,sykkel, avleggere og koraller,jeg har med meg til morgenen etter,da jeg som nevt ikke makter å kjøre tur/retur,hele denne turen,på EN dag. Blir da først Tønberg etter sykkel,Are i Oslo,så Jossi,og tilsist besøk og overnatting hos Kennet,n da. Greit å kunne starte helt "fresh" på hjemreisen,fra han neste dag.over fjellene igjen,med tanke på den lange turen alene med bil og henger. Har sikkert litt disponibel plass i bilen hjemmover igjen,viss det er noe folk her i vest,skal ha fra Kenneth,n... Da får dere besttille,gjøre opp med han,før den tid(jeg bare kjører),og dere får hente hos meg eller møte meg på veien hjemmover igjen,da jeg sikkert ikke er hjemme igjen får ut i det små,og har jo en del levendes med meg hjem,så tiden er kostbar..
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 4th May 2010 kl 09:31. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Det var en som sendte en mail til Jossi på hjemmesiden hans i dag (Bor i Stavanger), den har kommet frem, men pga en feil er ikke avsender e-mail adr kommet med.
Kan du sende på nytt eller kontakte meg på PM, så skal jeg formidle info'en videre. (Jossi er på jobb døgnet rundt) /Pål |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|