| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Den ene klovnefisken min har lagt 2 koraller for hat. Den driver å flytter på dem og slipper de ned innimellom steinene. Begge korallene er små, den ene står på frag hylle limt fast til en plugg, men likevel kommer denne fisken og slenger den vekk.
Litt artig å se på, men hysterixen min får virkelig gjennomgå den er hat objekt nr EN Jeg er ikke i nærheten av reviret en gang - er det noe jeg burde vite her ? han har klart å knekke tuppene i dag - jeg forstår at han er sint, men jeg vet bare ikke hvorfor. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
du må ikke la fiskene bestemme over deg da....
du trenger kanskje en fiske hvisker... lim korallene på plass et annet sted om det er problemer. aldri har mine klovner rotet borti koraller. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hehe jeg tenkte å holde et foredrag om skikk og bruk i tanken, sette på dem små bånd og lære dem både å hoppe og sitte.
Den sinteste er likevel devil damselen, den henger fast i fingerene mine og nekter å slippe, det er jammen tak i den lille tassen, jeg bruker hansker for han henger godt fast. Men jeg er ikke så ofte nedi karet med hendene kun når jeg må lette etter det klovnen har sluppet mellom stenene. Nå har hysterixen fått stå i ro i flere dager men jeg ser han er borte å prøver å slite i den, festet den litt. Jeg ville ikke lime den helt fast for jeg ville ha frihet til å flytte den om den ikke trivdes. Det var litt av et temperemant nedi der ja, men det viser bare at de er frisk og sterk og kamplysten. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| klovn som koser seg | joachimB | Dykking, bilder og fotografering | 8 | 16th July 2008 14:01 |
| klovn og anemone! | Dag-Andre | Tropiske Fisk | 6 | 24th February 2008 08:41 |
| Syk Klovn og Kirurg? | Tormod | Plager, Skadedyr & Parasitter | 10 | 9th May 2007 18:51 |
| Ny syk klovn. | Endre | Plager, Skadedyr & Parasitter | 5 | 16th August 2006 03:24 |