| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Den butikken som lå på Nesttun eksisterer ikke mer. Jeg traff den ene ansatte på dyrebutikken på Gallariet. Han ville nå selge litt saltvannsutstyr der, så får hvertfall jeg kort vei.
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Tenker du på den rett bortenfor Shell stasjonen? Den åpnet jo i sommer.....
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ja men den e rlagt ned igjen i følge han ene som nå jobber på galleriet, han var visst en av dem som åpnet den butikken. Dårlig profilering kanskje ? Jeg spurte jo på senterkontoret om denne butikken og de fortalte at det ikke var noe dyrebutikk på Nesttun. Kanskje de aldri kom i gang, jeg lette jo etter dem i høst og fant ikke noe på gule sider.
Så den er nok borte ja. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Var innom der for ca 14 dager siden og de hadde ikke saltvanns fisker/utstyr.De kom heller ikke til å begynde med det da han som hadde overtatt butikken ikke hadde kunnskap om dette.
AquaZoo1 AS |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hmm...det var trist. Har vert innom der jevnlig i høst og hele tiden har de sagt at saltvanns fisk skal de ha etter hvert. Reolene var kommet på plass og det var vann i tankene også for noen uker siden sist jeg var innom.
I sommer fortalte de meg at de hadde fått en fin kontrakt på lokalet som var lovende for videre drift. Bygget var også for salg så det jeg kan tenke meg er at en eller annen grisk spekulant har kjøpt det og gitt dem beskjed fem minutter senere at kontrakten vil bli terminert ved første anledning. Så har de besluttet å legge ned kan jeg tenke meg. Bare spekulasjoner dette selvsagt. Jeg satt meg også på en liste med e-post adressen min slik at de skulle sende melding når det kom sendinger. De har/hadde ett mottat på Askøy visst. Hvem er disse som drev der? Er de på dette forumet? Er det han Håkon som jobber i sentrum nå da?
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
vet ikke hva han heter, en ung mann, mørk - hadde litt greie på saltvann men ikke så mye. Jeg var innom for å kjøpe noen tester og da stilte han masse spørsmål om saltvann og sa de skulle ta inn utstyr på Galleriet. Hvertfall tester og litt deler kanskje salt. Men det ligge jo ikke så gunstig an for dem som kjører bil. Man bærer liksom ikke med seg 30 kg til parkeringshuset.
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forhandler
|
[quote=Zebrasoma;29053]
Jeg satt meg også på en liste med e-post adressen min slik at de skulle sende melding når det kom sendinger. De har/hadde ett mottat på Askøy visst. Hvem er disse som drev der? Er de på dette forumet? [quote] Hei, vi skulle ha et samarbeid med butikken på nestun når det gjaldt saltvann. Kom liksom aldri igang dette her så vi tok inn sending med fisk sjøl. Har en del fisk igjen fremdeles så du e` velkommen. Bare trykk på linken i signaturen min så kommer du inn på siden vår. Her finner du veibeskrivelse, åpningtider og fiskeliste over det som vi har inne. Fiskelisten blir oppdatert med jevne mellomrom, men kan likevel ikkje garantere at alt fremdeles e` tilgjengelig. Mvh. Jan Sist endret av Pjot; 21st February 2010 kl 15:18. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
Aquazoo er nedlagt/lagt på is, de som jobbet der jobber nå på Galleriet. Det er forøyeblikket ikke snakk om å starte opp med saltann på galleriet, men det kan være det vil bli solgt litt utstyr (rester fra Aquazoo).
Det går rykter om at det vil åpne en ny dyreforretning i de samme lokalene på Nestun, men da med ny eier og et litt annet fokus enn tidligere, dvs vi skal ikke regne med det blir noe saltvann eller noe fisk der.
-Hans Fredrik- Sist endret av Frogfish; 22nd February 2010 kl 03:40. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Junior Member
|
Lagt på is ja. Jeg var forbi der igår kveld og det så ut som de var i drift enda. Da må de ha besluttet å legge ned for få dager siden.
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Administrator
|
Butikken i seg selv vil ikke forsvinne, etter hva jeg har forstått er det en annen som vil overta driften under nytt navn.
Siden hele "isleggingen" omtrent skjedde over natten så vil det nok ta litt tid før alt er på plass.
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| "Butikker" i Bergen | Endre | Pratemakeren | 24 | 27th April 2010 19:03 |
| Butikker i Paris? | leffi | Hvor finner jeg? | 2 | 29th January 2009 15:35 |
| pvc i bergen? | endy | Lys, filtrering & annet utstyr | 0 | 9th November 2007 12:04 |
| Butikker i Københavnområdet?? | leffi | Anbefalinger, tips & triks | 2 | 12th January 2006 15:27 |