Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29th January 2010, 17:07   #1 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
Standard kjøp og salgsprobemer på seaten her..

Noen som har snøring her?

Jeg prøvde i sted å legge ut en større annonse(var ikke såå stor da,før noen begynner her..),i forbindelse med at jeg vurderer sterkt å selge unna Askøyreefet nu..
Da jeg va ferdig med skrivingen på kjøp/salgsdelen her,og skulle legge inn,så får jeg beskjed på noe sånt som(er jo ikke flink i engelsk,men noe slikt),, alle komma, symboler (sikkert smilies de mener) etc,måtte fjernes, noe jeg gjorde etterkant da.
fjernet smilies, komma,paranteser,skråstreker,og skal prøve igjen,så får jeg forsatt opp samme felmelding.
etter gjentatte forsøk,så forsvant hele innlegget jeg hadde,og dette skjedde faktiskt en gang tidligere også for lenge siden mener jeg bestemt å huske.

Hvor ligger evt. feilen,og er det slik at komma/skråstreker/paranteser ikke skal med i annonseinnleggene på kjøps/salgsdelen her?
Er nesten fristet til å legge annonsen ut her på forumet,men er jo ikke riktig prossedyre lenger det heller,så tenkte jeg måtte høre litt med dere med høyere IQ,før jeg gidder å krote ned en omstendig annonse igjen her.

er jo litt irriterendes å prøve å sette opp en spesifikk annonse,og så ikke få lagt den inn,og så pluttselig bare slettes alt jeg har skrevet ..
Gammel 29th January 2010, 18:27   #2 (permalink)
Administrator

Tage sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Grimstad (Fevik)
Meldinger: 1,639
Standard Sv: kjøp og salgsprobemer på seaten her..

Jeg har ikke prøvd det nye salgs systemet i praksis enda. Så hvordan den siden er satt opp er jeg ikke riktig sikker på. Frogfish har mere greie på den delen av forumet..

Men når det kommer til posting av lange innlegg eller annet som vil ta tid, så skriver jeg ALLTID dette på ett word dokument først slik at det bare er å lime inn i innlegget etter på Da slipper jeg problemer som at brukeren min er må logges på igjen etc, etc

Gammel 29th January 2010, 23:51   #3 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458

Hmm.. prøvde en gang til nu med samme resultat dessverre..
Er det muligt å kunne føre opp en kort/grei beskrivelse av kar/hva som følger med i ett innlegg her på forumet,og så da be folk evt. ta all videre henvendelse med tanke på dette,via pm/hjemmemail addr.eller telefon i stedet for,siden denne kjøp/salgsdelen her inne tydeligvis ikke vil samarbeide med meg?
Ser jo faren i at dette lett kan utvikles til en lang tråd,og dette vil jo forhindre nettopp dette,slik at alle forespørsler og svar da blir holdt utenfor forumet,så det ikke ødelegger for mye her?
Tenkte i såfall å bare skrive inn vitale opplysninger,og slik at all korespondanse da blir holdt utenfor selve "trådinnlegget" på seaten her inne.var bare en tanke...

Hører jeg ikke noen protester på dette fra moderatorene,så legger jeg inn en beskrivelse utpå Søndagen,tenkte jeg.., men bare viss de går med på det selvsagt!.
Gammel 30th January 2010, 00:09   #4 (permalink)
Moderator

Torhav sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Åsane/Bergen
Meldinger: 606

Jeg ser ikke noe problem med det.
Torhav er offline   Svar med sitat
Gammel 30th January 2010, 16:23   #5 (permalink)
Administrator

Tage sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Grimstad (Fevik)
Meldinger: 1,639

Sitat:
Opprinnelig postet av Knut-Arne Berg Vis post
Hmm.. prøvde en gang til nu med samme resultat dessverre..
Er det muligt å kunne føre opp en kort/grei beskrivelse av kar/hva som følger med i ett innlegg her på forumet,og så da be folk evt. ta all videre henvendelse med tanke på dette,via pm/hjemmemail addr.eller telefon i stedet for,siden denne kjøp/salgsdelen her inne tydeligvis ikke vil samarbeide med meg?
Ser jo faren i at dette lett kan utvikles til en lang tråd,og dette vil jo forhindre nettopp dette,slik at alle forespørsler og svar da blir holdt utenfor forumet,så det ikke ødelegger for mye her?
Tenkte i såfall å bare skrive inn vitale opplysninger,og slik at all korespondanse da blir holdt utenfor selve "trådinnlegget" på seaten her inne.var bare en tanke...

Hører jeg ikke noen protester på dette fra moderatorene,så legger jeg inn en beskrivelse utpå Søndagen,tenkte jeg.., men bare viss de går med på det selvsagt!.
Eller så kan du spørre Torhav om han kan vise deg denne delen av salg/kjøp markede slik at du lykkes bedre neste gang

Jeg har nettop lakt ut min egen annonse med med Paypal og annen innformasjon. Og fikk ikke noen problemer over tid heller. Paranteser, skille tegn etc skal ikke ha noe å si i (innformasjons) rubrikken.
Det eneste som kan være trøbblete er å legge inn bilder. Det er viktig at bilde ikke er for stort, for i salg/kjøp forumet så vil ikke bildene bli "behandlet" automatisk som i foto Galleriet. Det betyr at du må endre størelsen på bilde til tillat størelse (som står oppført i opplastnings rubrikke) selv.

Bokmerker

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Oslo - Kjøp, Salg og Bytte av Korall Fragmenter paulrene Tropiske Koraller 7 20th July 2007 21:24
Dummeste kjøp? Mack Ny til Hobbyen 3 25th April 2007 23:03
Er dette et godt kjøp?? Spider Ny til Hobbyen 3 14th November 2006 20:19