| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det er utrolig mange trafoer som har trukket sitt siste sukk i Bergen i dag.
Min datter i sandviken har hatt av og på strøm i flere døgn nå. jeg har laget meg ett lokk som jeg kan legge over karet og i tilleg kommer jeg til å lime avis rundt alle rutene. Kanskje varmen holder seg en stund da. Kan tømme varmtvanns tanken også å fylle på brusflasker som jeg kan slenge nedi for å heve tempen en grad. Det er mitt livs mareritt at strømmen skal være vekke så lenge at alt stryker med. Noen som har noen veldig gode råd ? Kan jo varme vann på stearinlys også slik at jeg kan slenge varme flasker i karet. Eller ? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Det er jo ikke bare temperaturen som blir problem, men sirkulasjonen også.
Hvor lenge ett karr kan kjøre uten sirkulasjon aner jeg ikke....
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
jøss ja alt man ikke tenker på.. jeg får bruke hjulvispen da :-) eller lage bølger på annen måte . huff nå må jeg ikke krise maksimere..
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Får kjøpe Vortech med batteribackup
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Kjøpte meg heldigvis ett stort agreat en gang tidligere jeg var uten strøm i mange timer
Har faktiskt hatt bruk for det to ganger senere også ved strømbrudd her ute Men,, tar jo plass,bråker,mye plunder å kobble om på ledninger,samt en må være der å få det gjort,men ja.. leverer 2500watt, så får holdt det mest prekere i gang da i det minste.. Er imiddlertid glad det ikke må kobbles opp oftere enn det hittil har hvert behov for.. .
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| jordfeil/strøm i vannet? | Knut-Arne Berg | Anbefalinger, tips & triks | 13 | 25th April 2010 03:57 |
| Øke korallvekst med strøm.. | Knut-Arne Berg | SPS små polyppede stein koraller | 23 | 5th June 2009 13:06 |
| Brudd på reglemanget i Foto konkuransen. | Tage | Informasjon! | 3 | 25th March 2009 21:49 |
| Ting på strøm fra Danmark? | sloppy | Lys, filtrering & annet utstyr | 5 | 23rd November 2007 19:10 |
| Bestille fra utlandet/strøm | sølvi | Lys, filtrering & annet utstyr | 5 | 23rd November 2007 18:42 |