| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei,
Dersom jeg bryter noen regler nå må dere bare slette denne tråden Jeg holder på å lage et nettsted som tilbyr brukerne en blogg/webside. Av funksjoner kan det nevnes: Bildegalleri Tabeller: enkelt å sette opp tabeller via webgrensesnitt slik at man enkelt kan legge inn vannverdier og holde følge med de over tid. (man velger selv om de skal publiseres eller holdes skjult Youtube: enkelt å inkludere youtube video i sider og innlegg på websiden. Man kan også benytte eget domene mot bloggen slik som jeg gjør på min side, Vegards Reef (domenefunksjonen er i testfase). Dersom noen er interessert kan dere registrere ny blogg her: www.aquablogs.net Man kan velge mellom gratis og premium, hvor premium koster noen kroner pr mnd. Siden dette er nytt og muligens har noen feil/mangler,og jeg trenger testere å tilbakemeldinger vil jeg oppgradere alle aquafreaks.no brukere som registrerer seg til premium for ett år gratis. Post ditt aquablogs.net brukernavn i denne tråden så oppgraderer jeg fortløpende. ps. jeg setter pris på tilbakemeldinger, enten her eller i feedback forumet på aquablogs.net Sist endret av VegardN; 7th January 2010 kl 23:15. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Tvert i mot
Kunne godt tenke meg en "skryte" blogg selv... er bare litt stusselig med "MAJOR tank" syndromet for øyeblikket. Som innformasjon: Hva vil ett premium abonement inneholde, og hva vil i så fall det koste? aquablogs.net brukernavn: Tage |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei Tage,
Siden dette kjører på dedikert server oppsett, som innebærer at det ikke er gratis å drifte, så har jeg satt en pris på 4,99 Dollar pr mnd noe som med dagens kurs tilsvarer rundt 28-29 kr mnd. Pr nå så inneholder premium et mer avansert bildegalleri, enkel youtube embed, tabeller og mange flere templates. Dersom jeg finner flere gode plugins som man kan dra nytte av i forhold til en saltvannsrelatert blogg vil jeg inkludere disse. (tar gjerne imot tips). Fullførte du registreringen? (jeg finner ikke brukeren din, og kan ikke se i loggen at registreringsmailen har blitt sendt ut). Vegard |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Men nå er registrering gjennomført |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Ok, da har jeg oppgradert bloggen din Tage :-)
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei.
Har registert meg og kan tenke meg og få oppgradert til premium, Bruker navn : eivindellertsen Tilbakemeldinger vil komme... |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gratis 343 liter? | Knut-Arne Berg | Pratemakeren | 21 | 7th September 2009 12:31 |
| Gratis koraller! | Mack | Tropiske Koraller | 12 | 14th December 2006 01:52 |
| Gratis saltvanns bok..... | Chriss | Ny til Hobbyen | 0 | 6th November 2006 11:38 |
| Blog/Dagbok er oppdatert! | Frogfish | Informasjon! | 0 | 1st November 2005 00:21 |
| Blog update | Andreas | Pratemakeren | 3 | 1st November 2005 00:09 |