| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei driver å setter opp no greier og skulle gjerne visst hvor butikkene ligger i vårt langstrakte land og hva de heter
Ikke for det, men om noen vet av andre plasser i verden hvor akvarie snacks er å få tak i så vil jeg gjerne legge til det også. Har satt opp ett kart på hjemmesiden min der jeg ønsker å plotte inn steder så folk som reiser litt hit og dit (ser det har vært endel spørsmål om det spesiellt fra de som ikke har noe særlig til butikker nordover) lett finner frem adresse telefon og ett kart. kenneth jan holt tam alna og de to her i trondheimm er jo lagt inn, men det er også bare de jeg vet om og har besøkt. Selvsagt om noen har noe formening om hva som burde være så er det bare å si ifra. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Vet om tre butikker i Østfold som fører saltvann:
Zoo-Hjørnet Østfoldhallen Dikeveien 28 1661 Fredrikstad Tlt: 69 33 66 40 TAM-Hesten Rett utenfor Østfoldhallen Dikeveien 33 1661 Fredrikstad Tlf: 98 29 73 00 Dahls Dyrerike Oslovegen 37 1534 Moss Tlf: 69 20 48 60 Også Kenneth da, men han hadde du jo på lista di alt |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Laget en gang i tiden en POI database for TomTom, basert på noe "1538Moss" hadde laget på det andre forumet, som du er så glad i
Kan jo alltids legge den ved her. Det ligger en tekst fil inne i ZIP-filen, som er lesbar i klartekst. Den er nok ikke heeelt oppdatert, men da har du ett utgangspunkt ihvertfall.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
takker for all data, selv har jeg våken natt og bleieskift, men får jo godt til å skrive med en arm
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
etter en stund så har jeg kanskje igjen fått roen til å sette meg med hjemmesider igjen...
ihvertfall her er ett utkast. jada, men er du fargeblind som meg eller rett og slett gir faen i utseende bare de tekniske innretningene fungerer så haster det ikke. nuvel, no slikt jeg så for meg: liv laga? Børges Hjemmeside |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Posten Norge - et råtnende lik? | Mack | Pratemakeren | 42 | 21st January 2009 18:29 |
| Saltvannsbutikker i Norge | 1538Moss | Pratemakeren | 2 | 8th January 2008 08:17 |
| FaceBook gruppe for saltvannsentusiaster i Norge | paulrene | Pratemakeren | 2 | 25th May 2007 15:19 |
| Tunze i Norge? | espeng | Pratemakeren | 10 | 30th October 2006 14:47 |
| Hvor mye sand? | Chriss | Aquascaping | 4 | 15th January 2005 20:50 |