| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Heisan alle sammen.
Jeg fant en link på siden til D-D solution som førte meg videre til ett av Englands største saltvanns forum. Her finner jeg en tråd som inneholder ett av de mest briliante karene jeg noen gang har sett. Karet er på 2000 (uk)Gallon og tråden tar for seg hele bygget fra grundmur til ett ferdig "akvarie hus". Tråden inneholder +170 sider, så det er mye å lese. Men resultatet er for flott til og ikke se gjennom Her er linken for dere som finner STORE tanker inntresant John&Cams BaliReef |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Altfor stort dette Tage
Går for mye lys og sporstoffer her, med disse målene,for å holde korallene fine.. Men var jo mye fisk denne karen hadde da,og passer nok ypperligt til slikt formål,da det gir masse svømmeplass ved slike volum
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Naturlig sollys ligger vel på 6000K, så hvis jeg ikke husker feil så hadde han prøvd en av de nye led armaturene som skulle gi det høyere spekteret. Mener også han tok av disse armaturene fordi forskjellen var for liten og de skygget for naturlig sol lys. De siste 10 sidene er det en del bilder som er tatt med ett godt kamera og det er her man ser de flotte fargene som karet har å tillby. Spesielt fiskene |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Interesse ---> Hobby ---> Lidenskap ---> Livsstil ---> GALSKAP!!!
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Drømme akvarierom | Erik | Akvarie under utvikling! | 28 | 6th December 2009 18:45 |