| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei! Er i Bergen denne uken på kurs, tenkte eg skulle benytte anledningen til å prøve å få tak i noen nye koraller når eg er her. Reiser heim på fredag. Er det noen som har noe for salg?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Sitat:
Mener jeg har lest du er en "myk"man jeg..,og er vel ikke mitt felt det egentligt..
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
skal fylle en så pass stor tank nå, hadde tenkt ett mix reef så harde er hjertelig velkommen.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Jaja.. bor nu her 5 min. kjøring over Askøybroen(17.min. fra B.setrum!),så du ser nu det Erik Har sikkert litt både av Acropora,Montipora plater/digitata i fargemiks, Posilipora flere farger,Hysterix gul/rosa m/mere,som jeg kommer på i farten da..,og velkommen skal du nu være,om ikke annet for en titt,i det minste Det aller meste står etablert på plugg,i god vekst her. Ikke alt har ønsket farge enda,men de er på god vei,etter omleggingen min nyligt,da det enda mangler litt på finjusteringen av diverse tilsettninger her. Jobber dog med saken
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Høres veldig flott ut det. Skulle kanskje tatt turen ut på fredag før avreise, må jo ikke la småbitene fryse for lenge.. Kan jo ta resten på pm
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Har svart deg på PM Erik.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Da snakkes vi Erik,når du kommer
Alltid kjekt å treffe "nye"ansikter,bak brukerprofilene! Ellers.. det "ultimate"er jo bytting blandt akvarister,en fin måte å få utvidet sitt eget sortimang på av nye sorter,og er mer enn gjerne interisert i slike ordninger fra andre også,så er det sagt... I ett godt og oppegåendes system hvor korallene trives, må en jo tynne innimellom,og hvorfor ikke glede andre med litt "overskudd",og samtidigt kansje få seg litt nytt i egen tank?. Har vel selv alltid litt å bytte med i så måte for interiserte.
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Diverse koraller/avleggere til salgs i Trondheimsområdet | clown | Selges | 0 | 13th March 2007 14:23 |
| Trondheim, Koraller / avleggere byttes | alex3d | Tropiske Koraller | 4 | 25th January 2007 21:00 |
| Koraller, avleggere og snegler til salgs | kenneth | Selges | 1 | 26th June 2006 12:24 |
| Koraller, avleggere og snegler til salgs | kenneth | Selges | 0 | 7th April 2006 20:03 |
| Koraller, avleggere og snegler til salgs | kenneth | Selges | 0 | 12th September 2005 20:14 |