| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Prøvde å sette dette inn under kjøp/salg nu,men fikk bare feilmelding på dette der,skjønner ikke hva feilen var egentligt da,så får prøve her,og håper jeg blir tilgitt,siden jeg ikke fikk det til å virke der inne av merkelige årsaker..
Har ett Helglass 343liter m/kjøpt original møbelskap til (ikke borret eller sump),og uten de helt skjemmende riper i(ypperligt nybegynnerkar/kjellerkar/sump,tett og fint) Kan få borret hull på mål..100 pr.hull,om ønskeligt. L-125/H-55/D-50cm på selve karet,sort silikon. I utgangspunktet GIR jeg vekk hele karet m/møbel,mot avhenting(medfølger ikke annet utstyr i utgangspunktet!) Men.. tar gjerne imot ett par fine anemoneskiver/1 Ricordea Florida eller to,eller en liten nanostreampumpe eller to(helst Tunze 25), om noen vil ofre noe til gjengjeld for kar/møbel. MÅ vaskes godt ned!da jeg nettopp har tappet vann/sand ut,og that its.. Hentes SNAREST av kjøper på ASKØY utenfor BERGEN karet er rundt 4-5 år. Førstemann til møllen prinsipp gjelder her..
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 2nd September 2009 kl 00:50. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Virkeligt ingen som har bruk for ett gratis bra helglass kar med bra benk i fin størrelse her?
Som sagt.."billigere" kan vel en neppe få dette,og er jo en flott størrelse å begynne saltvann med også da,og passende amatur er f.eks.54watt T-5, 2*150 watt HQI,eller blanding av dette.. Altfor fint til å kastes Evt. hull til sump.kan fikses her,som skrevet i første innlegg. Mååå... ikke ha en anemoneskive eller to for det da,eller noe,viss du ikke har noe selv,eller synes dette blir for dyrt Møbelkaret blir ikke stående så mange dager her hjemme...da jeg skal rydde vekk masse greier fra gulvet her nu snart..
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
|
Skulle gjerne hatt det Knut-Arne, men det er fryktelig langt og kjøre
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
He-he,forstår jo det Rune,og ikke noe å gjøre med de lange avstander her i dette landet
Lar "Tilbudet"stå til ut i helgen,og er det fortsatt 0 respons på dette ok karet,så går det på fyllingen,ferdig arbeid Nesten for gale,egentligt,men-men.. Har som sagt hatt mye glede av dette karet,og egentligt perfekte,med tanke på standard mål på diverse armaturer... Egentligt alfor fint til å lage sump av også,synes jeg,og kan trygt plasseres i enhver stue,uten å beskjemme den.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forhandler
|
Kan hente det eg Knut Arne om du ikkje blir kvitt det på annen måte. Bare gi meg en lyd du.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Fikk en pm fra mr.Voll rundt 08 tiden i dag,ang.dette karet,(var visst en kompis av han som muuuligens var intrisert)men viss jeg ikke hører noe fra han i dag eller morra,så kan du sikkert få hentet det Lørdag eller søndag ja Pjot. Tydeligvis masse peng,blandt saltiss,ene rundt om ja utifra responsen,da de ikke gidder å hente seg ett GRATIS og godt kar m/fine mål og kjøpebenk til. Dette "tilbudet"var jo ingen "Aprilspøk".. 1.April er over for lengst i år,etter som jeg har fått med meg,he-he..
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Hei!
Ser at du har et 343 liter til overs og ønsker å gi det bort. Kan være interessert. Kan du sende bilde til meg på e-post? Kan evt ta en tur å se på siden jeg bor på Askøy. Arve |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Viss han ikke vil ha det(trekker seg),så står Pjot her på Askøy som nummer to på listen,som du ser har han lagt inn ett innlegg på det i tråden min her.. Skulle formodentligt BEGGE disse trekke seg..er du selfølgeligt neste man på listen,og gir deg da en melding. Kan ikke gjøre dette anneledes,og håper for forståelse for dette,da jeg synes det blir rett måte å gjøre dette på. mvh:Knut-Arne.
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Det går fint. Dersom noen av de andre er interessert i kar og ikke bordet så kan jeg evt overta det. Jeg har en 350 liter uten OK bord :-)
Arve |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 325 liter`n | joachimB | Akvarie 600L eller mindre | 20 | 10th April 2008 18:17 |
| Gratis koraller! | Mack | Tropiske Koraller | 12 | 14th December 2006 01:52 |
| Gratis saltvanns bok..... | Chriss | Ny til Hobbyen | 0 | 6th November 2006 11:38 |
| 540 liter | Niccen | Ny til Hobbyen | 21 | 7th April 2006 21:53 |
| 750 liter | Endre | Kjøpes | 5 | 27th June 2005 18:31 |