| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Får nesten lyst til å gifte meg igjen jeg,etter denne kule videosnutten Jadda..jeg ER gift,men i disse tider,så går det jo an å "fornye"slikt da..
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 5th August 2009 kl 23:46. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
ja så den jeg også... en av de bedre startene på en bra dag jeg har sett. Sett for seg dette i domen vår, da hadde presten svimt av
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
ser nu ut for at både brudepar,gjester og prest koste seg like mye her i denne videoen,og helt sikkert ett minne for livet dette for de involverte,he-he..
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hmm...var litt "småsøt"denne også da..,selv om dette er noe helt annet
Utroligt hva folk klarer å lage til i dag,he-he..
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Det der var en rå kul enntre ja
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Og til broder.n din Tage... tror neppe jeg har RÅD til å skilles fra min kjære kone,da jeg bruker minst 50 % av pengene mine på hobbyen min,og lever på kånemor Hadde nok ikke drevet med saltvann,uten hennes godhjertede velvilje til å sprøyte frisk kapital inn i A/S hjem,kan en trygt si..... Så har lært meg å gå stille i dørene her hjemme .
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|