| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Her er en link,hvor en kan sjekke opp hvor kånemor til en hver tid befinner seg,via GPS-personsøk.. (Tast inn tlf.nummeret hennes,og voila.. GPS,en lyver aldri..) Kan jo være greit å vite hva hun foretar seg når hun er ute å reker da..,og om hun egentligt har hvert der hun sier.. ![]() Mobile phone tracking
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 17th June 2009 kl 19:57. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Tror det er på tide og flytte fra verandre viss man må ty til slike hjelpemidler
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
He-he!
Vi lever i teknologiens tidsalder ja,om vi vil eller ikke ![]() Som jeg har poengtert her inne før..,så er vel jeg født ett par hundrede år for sent i så måte ja..
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Hei takk for linken Knut Arne
Den er jo meget nøyaktig og, et godt verktøy |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Ja det må jeg si
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forhandler
|
Har prøvd å "finne meg sjøl" lenge, men ikkje engang med slik teknologi klarte eg det.
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
He-he.. var kansje din "skjulte undebevisshet"som reinkariserte seg her ja da?
Vi har jo alle våres "mørke"sider Tage ![]() Og til Pjot.. det var vel egentligt ikke mer enn du forventet heller det eller? Ja-ja..fra spøk til revolver Det ble nu ett lite avbrekk her,i en tid,da det ikke var den "heeeelt store"aktivitet på hverken realitert eller eralitert annet stoff her inne,og "alt" stoff er nu stoff det også da...
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg er singel, derfor trenger jeg ikke gps på mannen min og kanskje derfor har jeg kjøpt meg et stort saltvannskar som jeg har god tid til og jeg vet alltid hvor det befinner seg, så slipper jeg å grine meg til penger når jeg skal kjøpe noe svindyrt
Helt ok å spise omelett i en uke bare jeg får DEN korallen. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
personlig trives jeg med å "innvistere" i en lidenskapelig hobby som gir meg mye tilbakeMed andre ord så er det godt vi har slikt ett godt personvern i Norge |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|