| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hei folkens
Ja..hvet jeg er sløv Er jo en hvit,og en sort pakkning på disse tankgjennomføringene,og ikke hver dag,en praktiserer å montere inn slike heller.. Hvet det står skrevet om det her inne fra før,men så var det å finne det igjen da.. Fikk en masse PVC fra Kenneth,n i dag,og håper noen kan ta dette på "sparket",så jeg får begynne oppriggingen av alt PVC til karene mine i kveld ja,og kansje få begyne å fylle vann i morgen,he-he.. mener det er den hvite selv da...
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 5th June 2009 kl 17:32. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei Knut-Arne
Her er en link hvor det er diskutert. http://www.aquafreaks.no/forum/d-i-y...lken-side.html Selv ville jeg valgt nylonringen inn. Det er hvertfall slik jeg har montert den. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Virker jo logiskt det der med den hvite teflonringen mot mutteren,men mutteren pleier da normalt å stå på utsiden da.. Mener Torhav la ut noen fine bilder her en gang,som viste flere alternativer med feil.og ditto med riktig montering(var 4-6 bilder),men gikk igjennom innleggene hans,ganske raskt nu,men fant self. ikke dette igjen nu.. (Typiskt når en har bruk for sånt ja.. Får krysse fingrene,eller ringe han..
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Her er Torhav sitt bilde:
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
(Selv bruker jeg løsning 1 av de der)
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Du er en "knupp" Hans Atle
Men... det her jeg jo sagt til deg før også ja,he-he.. Er jo egentligt slikt vi som har holdt på noen år nu "burde kunnet"i blinde ,men som jeg skrev innledningsvis,så er det jo ikke hver dag,dett blir holdt vedlike av oss heller...Kunne jo gått bort og sett på gjennomføringene bak "Askøyreefet",men jeg har isolert alle rørene så fordømt godt der under,+ litt latskap på toppen ja.. ![]() Men takker ja,og nu er kvelden reddet her i dag også ja...... (Er Antony Garfo prosjektet,jeg syssler med nu..)
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 5th June 2009 kl 18:25. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 32mm og 40mm gjennomføringer | Kenny_ | Pratemakeren | 30 | 31st August 2007 16:18 |