| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Ja..nu har jeg gjort en god del etterlengtede forandringer nede i kjelleren min! I den forbindelse håper jeg det er noen som kan hjelpe meg 10 minutter her,med å få løftet opp på den nye benken ett tomt 540 liters sumpkar,og ett 680 liters tomt avleggerkar"modell Antony Garfo". Trenger gjerne tre mann,men går kansje med to også da... Allt monner,som det heter Alt er klart her..,og skulle helst hatt de opp i dag,eller morgen ja På forrhånd takk! Ja..jeg bor på Askøy(5.min.kjøring fra brofestet)
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Da har Truls meldt seg frivelig i foreløpigt
Hadde vært greit med en mann eller to til ja.. Tenker på avleggerkaret,som er bygget i 12mm glass...(ca.L-170*H-57*D-75cm) (bare 4 meter å bære dette,men må løftes opp på en 120cm høy benk..)
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 31st May 2009 kl 15:29. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Da kommer Aqua-Christer også i morgen,og da er vi tre..
Hadde kansje vært greit med en på hvert hjørne da..,så er plass til en til her ja. (sumpkaret klarte jeg,kona og veninnen hennes å bære på plass i kveld,så nu er det "bare"ett igjen,he-he..) Blir i morgen..
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
og den "heldige" på siste hjørnet ble...Pjot,he-he
Da er vi fullt lag ja
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Fikk"endelig"
Og..Christer..Pjot,skulle ta med sugekopper ja
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Okay..da var jobben gjort!
Det ble vel max ett minutt med bæring..og 119minutter med saltvannspreik,he-he.. Men er det ikke slik det skal være også da?.. Var jo flott vær her ute,og kekt å se både nye og kjente ansikter igjen...og så hadde jeg jo selvsagt hjemmebakt eplekake her også å friste med,og denne hadde jeg bakt selv! Takker alle som ville stille opp her på så kort varsel,og jeg har jo som flere har fått med seg,snakketøyet i orden,og riktigt koseligt med besøk .
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|