| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hmmm
Holder på med en veldig omfattende omrokkering av diverse kar+ sumper nu nede i kjelleren her,og i den anledning,ser jeg at jeg trenger en ekstra "nødskummer",for å holde liv i en del LS,under dette arbeidet Har jo noen store "bamser" selv da her selfølgeligt,men siden den ene er en diger sumpskummer(ratet rundt 8000 liter/timen),tar den rett og slett opp all plassene i det 400 liters karet,jeg tenkte å bruke til middlertidig oppbevaring av steinen så en liten grei fungerendes sak,til å holde dette 400 liters karet i tømme en liten mnd.tid,/gjerne "hang-on"modell(grunnet besparelse av plass i dette kar),hadde vært helmax ja Kunne jo self. kjøpt meg enda en skummer Betaler selfølgelig litt i "leie",den tiden jeg bruker den,skulle bare mangle Men det haster,som sagt.. ring meg på 47407823,eller gi meg en PM,så blir vi sikkert enig om noe begge kan leve med..
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hei Knut Arne.
Har en sånn liggende: www.webzoo.net Din akvariebutikk på nett..... Er ikke så mye men kansje bedre en ingenting. Det er jo bare LS?? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Sitat:
Fikk god respons på innlegget mitt her + at jeg nu har fått ordnet meg med tanke på låneskummere til en del stein til som jeg venter på til det siste prosjektet her Har en tendens til å ta meg vann over hodet,ser jeg,he-he.. ![]() Men som sagt,dette ser ut for å løse seg nu,og takker alle for god respons og velvilje.
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| pvc i bergen? | endy | Lys, filtrering & annet utstyr | 0 | 9th November 2007 12:04 |
| Akvariet i bergen | Christer.W. | Plager, Skadedyr & Parasitter | 2 | 3rd September 2006 20:37 |
| skummer som ikke skummer?? | endy | Lys, filtrering & annet utstyr | 12 | 7th July 2006 05:31 |
| saltvannsbutikk i bergen?? | siljeogmarius | Kjøpes | 1 | 12th July 2005 17:03 |