Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 11th May 2009, 12:00   #1 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
Standard Låne/leie skummer i Bergen?

Hmmm..
Holder på med en veldig omfattende omrokkering av diverse kar+ sumper nu nede i kjelleren her,og i den anledning,ser jeg at jeg trenger en ekstra "nødskummer",for å holde liv i en del LS,under dette arbeidet
Har jo noen store "bamser" selv da her selfølgeligt,men siden den ene er en diger sumpskummer(ratet rundt 8000 liter/timen),tar den rett og slett opp all plassene i det 400 liters karet,jeg tenkte å bruke til middlertidig oppbevaring av steinen
så en liten grei fungerendes sak,til å holde dette 400 liters karet i tømme en liten mnd.tid,/gjerne "hang-on"modell(grunnet besparelse av plass i dette kar),hadde vært helmax ja
Kunne jo self. kjøpt meg enda en skummer,men da jeg ærligt talt ikke ser meg noen nytte av en slik i etterkant, så slo tanken meg at kansje noen her i "nærområdet",hadde liggendes en "ekstraskummer",og som var villig til å låne ut denne en liten mnd?
Betaler selfølgelig litt i "leie",den tiden jeg bruker den,skulle bare mangle,og for meg blir jo dette ett greit alt. til å kjøpe en ny,bare for å ha den liggende her og slenge,i etterkant uannsett,og bare den gjør nytten sin,så er jeg fornøyd jeg ja.
Men det haster,som sagt..
ring meg på 47407823,eller gi meg en PM,så blir vi sikkert enig om noe begge kan leve med..
Gammel 11th May 2009, 23:02   #2 (permalink)
Junior Member

Eivind Ellertsen sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Sotra
Meldinger: 89
Standard Sv: Låne/leie skummer i Bergen?

Hei Knut Arne.

Har en sånn liggende:
www.webzoo.net Din akvariebutikk på nett.....

Er ikke så mye men kansje bedre en ingenting.
Det er jo bare LS??
Eivind Ellertsen er offline   Svar med sitat
Gammel 12th May 2009, 00:25   #3 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
Standard Sv: Låne/leie skummer i Bergen?

Sitat:
Opprinnelig postet av Eivind Ellertsen Vis post
Hei Knut Arne.

Har en sånn liggende:
www.webzoo.net Din akvariebutikk på nett.....

Er ikke så mye men kansje bedre en ingenting.
Det er jo bare LS??
Takker for omtanken Eivind,men ser ut for at dette lar seg løse her nu ja
Fikk god respons på innlegget mitt her, og har kjørt ut masse stein til en lokal mann her ute,som har de i pensjon for meg.
+ at jeg nu har fått ordnet meg med tanke på låneskummere til en del stein til som jeg venter på til det siste prosjektet her
Har en tendens til å ta meg vann over hodet,ser jeg,he-he..
Men som sagt,dette ser ut for å løse seg nu,og takker alle for god respons og velvilje.
Svar

Bokmerker

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
pvc i bergen? endy Lys, filtrering & annet utstyr 0 9th November 2007 12:04
Akvariet i bergen Christer.W. Plager, Skadedyr & Parasitter 2 3rd September 2006 20:37
skummer som ikke skummer?? endy Lys, filtrering & annet utstyr 12 7th July 2006 05:31
saltvannsbutikk i bergen?? siljeogmarius Kjøpes 1 12th July 2005 17:03