| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Nysgjerrig på om det er noen her på forumet som driver med fridykking i stavangerområdet.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jepp. Har drevet med fridykking på nord jæren siden 2006. mest i Hommersåk bassenget, på Mekjarvik og på strendene.. Har også stor tro på området rundt Rauden (like nord for Brusand) og rett utenfor Hafrsfjord, men har ikke vært der ennå. Jeg kan anbefale frivannsliv.no som inspirasjon. Kan også anbefale norgeibilder.no til å planlegge dykk siden det går an å se bunnforholdene på grunner og langs kysten.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
skall bejune med det
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg har kjøpt utstyr, men vil helst ikke sette igang alene. Så om noen eller en gjeng ikke har noe imot at en til blir med så si ifra... :-)
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Nå har jeg fått meg 4-5 fine turer i vannet. Bare å bli med, det blir stort sett at jeg slenger meg med på turer via Facebookgruppe UV-jakt Stavanger. Da er vi gjerne 2-6 stk :-)
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Hei
Området rundt Sirevåg havn er en flott plass for fridykking. Har selv dykket mye i dette området. Her står havet rett inn i havnen, samtidig som det er "lunt" å dykke i indre havnområdet rundt Holmane Bil http://www.sirevaag-dykkeklubb.no/ Kurs i fridykking og undervannsjakt | Kursagenten Her er det greit å både fridykke og dykking med luft. Audun |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gis bort i Stavangerområdet snarest! | leffi | Selges | 2 | 5th April 2007 14:25 |
| Koraller/fisk/dyr kjøpes i Stavangerområdet | s022400 | Kjøpes | 3 | 31st May 2005 15:05 |