| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Lurer litt rundt dette med fish only-kar. Ka e det som egentlig trengs av utstyr? Går å planlegger ett påbygg på huset, og kommer da til å ha sjansen til å få ett kar inn i veggen med vaskerommet. Det vil si: lettere vedlikehold med sluk og vann i nærheten, noe eg ikkje har hatt tidligere. Kunne egentlig tenkt meg ett stort fish only kar. På 1000L++ Bruker kanskje feil navn på det, men eg meiner ett kar med fisk,levende stein og kanskje noen enkle "store" mykkoraller. Tenker litt på størrelse: 180x90x70.
Noen som har noen tanker rundt dette?? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Du slipper også styre så mye med reaktor/balling,sporstoffer ol. så vedlikeholdet blir mye mindre. En annen STOR fordel jeg ser er at artsmangfoldet på fiskene kan bli mye større. Søkte litt på google og fant denne: Tips for Setting Up A Fish-Only-With-Live-Rock (FOWLR) Aquarium |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| kjøper butterfly fish | Nagel | Selges | 0 | 23rd August 2006 13:41 |
| Fish only akvarium - trenger tips | Vizar | Aquascaping | 8 | 18th March 2005 00:35 |
| USB-Powered Mini Desktop Aquarium with Swimming Fish | Frogfish | Pratemakeren | 0 | 14th August 2004 17:05 |