| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
| Vis meningsmålingsresultat: Hvor bor saltvannsakvaristene i Rogaland | |||
| Nordfylket |
|
1 | 9.09% |
| Stavanger, Randaberg, Sola |
|
6 | 54.55% |
| Sandnes og Ryfylke |
|
3 | 27.27% |
| Jæren |
|
1 | 9.09% |
| Sørfylket |
|
0 | 0% |
| Velgere: 11. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forhandler
|
Jeg prøver å kartlegge hvor mange saltvannsakvarister det finnes i Rogaland. Prøver meg derfor med en polling som kanskje kan gi en pekepinn.
Jeg vil gjerne ha en fordeling av akvarister i: 1. Nordfylket 2. Stavanger, Randaberg, Sola 3. Sandnes og Ryfylke 4. Jæren 5. Sørfylket Antallet akvarister vil være avgjørende for om vi fortsatt skal satse på saltvannsakvaristikk. mvh Scopas Sist endret av scopas; 17th December 2008 kl 11:43. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
syns hele denne markedsundersøkelsen er malplasert...
di gangene jeg har vært inne når sendinger har vært annonsert så har over 50% av de jeg har sett der som har handlet saltvann vært folk jeg aldri har sett på nette. så en slik avstemmning på nettet vil jeg si ikke er relevant. hm... hvordan skal jeg si det på en folkelig måte.... jeg tror i allefall ikke det er akvarister det mangler på... for og være litt kritisk men på samme tid litt konstruktiv: nå har jo jeg avviklet mitt kar. men da jeg drev på, så vet jeg at jeg gidder ikke kjøre inn til kilden og se om det er noe av interesse... det har jeg ikke tid til. jeg syns personlig at egenreklamen for dere på nettet det siste året har vært dårlig syns jeg. har vært lite stock lister og har så og si aldri sett et bilde av hva dere får inn... vet det ikke er dette du etterlyste i denne tråden din, og dette innlegge hadde blitt fjernet fortere en svint på et vist annet forum. men konstruktiv kritikk i dette tilfelle vil jeg tro er vel så viktig som og kartlegge kundemassen.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Mitt inntrykk er at i beste fall 20% av Kildens kunder er aktive på forumene. Da sett i sammenheng med tall jeg fikk av Rune når jeg startet opp og lurte på hvor stort saltvannsmiljøet var her.
Litt flere leser sikkert.
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Saltvannsakvarister i Oslo | paulrene | Pratemakeren | 5 | 29th July 2007 12:41 |
| saltvannsakvarister på lørenskog? | geirove | Pratemakeren | 0 | 10th September 2006 08:46 |
| grønn montipora digidata kjøpes i sør-rogaland | alf-magne | Kjøpes | 8 | 28th May 2006 10:36 |
| Klovnefisk ønskes 5-10 stk i rogaland eller par | mari-ri | Ny til Hobbyen | 4 | 14th May 2006 03:14 |