| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Her tenkte jeg vi kunne samle hatske utspill mot Posten - Norges største vernede bedrift. Eller Bring eller hva de nå heter, dere vet hvem jeg snakker om..
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Ja det er ikke måte på.
Her sender jeg makroalger i boblekonvorlutt på mandag, så er det jommen fremme i Drammen på tirsdag. MAKAN |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei du! Slutt med det der! Her skal vi liksom snakke stygt om Posten
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
det er vel ikke min pakke du referere til her mack?
enig posten er en vernet bedrift og litt konkuranse hadde ikke skadet!
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
He he, nei, er ikke begynt å irritere meg over pakken fra deg enda
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
om jeg skal referere til overskriften , synes jeg de ligner mer på en oppegående zombie
![]() ...men en kan jo være heldig av og til... |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Uten begrunnelser for dette hatet til posten blir jo dette litt sånn "du er dum fordi du er dum" greie..
Jeg synes posten er knallbra! Levering på døren-tjenesten deres er jeg ihvertfall stor fan av :-) |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
Noe som vet hva forkrav som stilles for å jobbe i posten forresten?
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
Håper jeg kan fortsette med det, men min erfaring med posten er upåklagelig, spesielt Levering på døren-tjenesten. Beklager
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
|
For å slå an tonen og fastsette konseptet en gang for alle skal jeg berette om en gang jeg bestilte koraller fra Moss, og valgte å benytte meg av Postens Ekspress over natten. Jeg fikk korallene sendt på fredag slik at jeg kunne være hjemme på fridagen min og ta imot pakken. Jeg sto tidlig opp (til lørdag å være), kokte kaffe og laget god frokost mens jeg ventet på den snille postmannen. Timene gikk, og til slutt kontaktet jeg Kenneth i Moss for å høre om han virkelig hadde fått sendt pakken. Det kunne han bekrefte og jeg fikk sporingsnummeret på pakken. På Postens servicetelefon fikk jeg fortalt at pakken "forlengst var levert på min adresse". Da jeg kunne avkrefte dette ble jeg fortalt at pakken hadde vært "forsøkt levert", men at jeg ikke hadde vært hjemme. Da jeg fortalte at jeg hadde vært hjemme hele dagen og ventet på pakken foreslo det telefoniske geniet at kanskje ringeklokken var ødelagt? Det var den jo strengt tatt ikke, og pakken var til alt overmål merket med mitt mobilnummer. Da måtte mannen i telefonen immrømme at han rett og slett ikke visste hva som hadde skjedd, og at postmannen tydeligvis hadde tatt tidlig helg uten å registrere noe om hvor han gjorde av pakken. Enden på visa ble at jeg måtte ta taxi til omlastingssentralen i 4-tiden på lørdags ettermiddag og gi meg til å banke på vinduer helt til jeg kom over en gjeng med mennesker som pakket reklame, og satte dem i leting etter pakken. Etter mye om og men fant de pakken og jeg kunne dra hjem med korallene. Det hører med til historien at alt overlevde og Posten måtte betale tilbake de ca 1000 kronene jeg hadde betalt i frakt
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Saltvannsbutikker i Norge | 1538Moss | Pratemakeren | 2 | 8th January 2008 08:17 |
| FaceBook gruppe for saltvannsentusiaster i Norge | paulrene | Pratemakeren | 2 | 25th May 2007 15:19 |
| Tunze i Norge? | espeng | Pratemakeren | 10 | 30th October 2006 14:47 |