| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
I dag har knabergen bursdag og gratulerer med dagen Knut..
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
gratulerer med dagen Knut:-)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hmm..takker Chriss
Nu må ikke dette ta helt av,på lik linje med saltv.forum,da jeg personligt synes disse grattispostene er en uting på forumene.. Greit nok,du kjenner meg,men når folk "Grattisser" i øst/nor/sør,og vest,og ikke engang har peiling på hvem personen er,så synes jeg det er litt løyent.. Er heller for en liten SMS,Tlf.pling,jeg da mellom folk en i det minste hear sett før,om en føler trang for det.. Er jo klar over at det er delte meninger om dette,men ser jo bare hvordan dette og mye verreinnleggsemner florerer på saltv.forum,og det er jo ikke for ingenting at jeg og andre travere der "hoppet av" det kakeforumet ![]() Har heldigvis ikke kommet så langt på Aquafreaks&saltv.forum dk.enda,og godt er det. "våget" meg til å legge inn min mening om dette nu i forumet,siden det nu engang er min gebursdagsdag det gjalt,og da håper jeg at dte virker litt mer legitimt å ytre litt synspunkter på slike etter min mening offtropic.emner,som en finner i bøtter og spann på det andre forumet Men takker igjen så meget Chriss,for oppmerksomheten
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Knaberg sitt 1100 L akvarium | Frogfish | Akvarie 600L eller større | 106 | 5th February 2011 15:07 |
| Gratulerer med dagen! | Frogfish | Informasjon! | 2 | 17th May 2005 08:12 |