| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Massevis, og ellers store koraller til fragge priser, knyttenevestore montipora til 650,- Dvs vi har maks pris på 650 på 80% av alle koraller uansett størrelse og billigere blir det ikke, fraggs selger vi for 100 til 300 min 4cm.. Har inne ca 40-50 arter nå og flere kommer snart. Vi har i perioder vært oppe i 145 arter og når vi får de nye fasilitetene opp å gå så vil vi ha inne min 100 ulike arter stortsett hele tiden men det ryker fort ut og det meste blir sendt rundt i norge... Capricornis med hvit, grønn og lilla vekst kant. Digitata vit rød og lilla er utsolgt, grønn, brun og gul mener jeg vi har inne, så joda Sølvi det er masse flotte koraller i bergen ser du men de fleste blir solgt ut av byen... |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Jaa.haa..
en slik detaljert "salgsliste"m/priser og det hele,har vel egentligt ikke noe i denne tråden å gjøre i det hele tatt,tenker jeg.. Hører vel mer hjemme på hjemmesiden til www.akvarieutstyr.com ,eller evt. under forhandlerforumet tenker jeg... Dette er jo snakk om salgsreklame rett fra forhandler... Har alltid trodd at forhandlere skal bruke forhandlertråd,for salg,og vi vanlige akvarister den vanlige salgstråden her inne på forumet.. Blir litt "snikreklame" dette her,og for de som virkelig er intrisert,så går det vel fint an å trykke seg inn på hjemmesiden,eller respektive forhandlertråd,skulle en tro
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg synes dette er ok så lenge en presenterer seg skikkelig som en forhandler.
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Alt er mulig når det gjelder reklame vet du, men direkte spørsmål er jo enklest å besvare med direkte svar. Sånn ellers så er det jo mange som reklamerer i hytt og gevær, en link kan også kalles snikreklame men heldigvis så er takhøyden stor her på aquafreaks sammenlignet med andre forum og det er jo veldig positivt eller hur knut? :-) Nå er jeg jo i den heldige situasjon at jeg har fastpriser så da slipper jo jeg å legge ut arts og prislister, det går veldig mye på PM og epost ser du, men samtidig så skal det jo nevnes at det er en ordinær forumbruker som ønsker denne listen så det er muligens et delt syn på saken ja...... ellers da knaberg full fart på baljen din? hører du har dumpet kalkreaktoren og begynt med balling igjen, funker det bra? :-) |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Håper ikke dette forumet har tenkt å henge seg opp i småligheter slik som saltvannsforum som bare gjør livet vanskelig. Sist endret av stoffer; 21st September 2008 kl 21:59. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Dette kommer ikke frem på forhandlerlinken til akvarieutstyr.com heller såvidt jeg kan se og det er sikkert flere som er interessert i utvalget av en slik godteri - butikk her i landet... en skikkelig presentasjon av dette hadde sikkert ikke vært så dumt , men vanligvis skilles det i fora ellers mellom privat og kommersiell salg , hvorfor vet jeg ikke helt , men tror det har noe med ryddigheten å gjøre... |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
"tro ikke alt hva du hører..si ikke alt hva du hvet.." Var det ikke noe i den dur,dette ordtaket var? En oppdatert liste hadde jo uten tvil denne affæren tjent på,for sulteforede akvarister landet rundt ja.. Har de inne tilsvarende utvalg inne i Acro,som er en større familie,og kansje LPS,så kan vel knapt Korallenzucht i Tyskland stille opp her.
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Tage; 22nd September 2008 kl 21:52. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
( det var nok antall arter koraller, ikke antall montipora... :-) )
( ( tipper jeg ) )
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
Regner med det ja..
Var ikke klar over at det fantes så mange lovligt tiljengelige "Monty"arter å få tak i engang jeg Måtte jo hvert ett "Mekka"dette her da..
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
|
vi kan jo håpe at de får til et mecca
synes de er knall at noen gidder å satse slik chriss gjør. har ikke noe mot slike innspill som refereres til heller, det burde jo bare være en fordel for oss alle. det er nok ikke noen som klarer å matche de på pris i forhold til koraller nå tror jeg. jeg er i alle fall veldig fornøyd med mine innkjøp og er vel på tide med et nytt besøk tenker at vi på forumet får høre mer fra de når fasilitetene er oppe og går for fullt, jeg gleder meg i alle fall. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Løse tanker rundt alger og tilsetningsstoffer.... | Petrus | Dyrene | 13 | 14th July 2009 02:03 |
| Anbefalinger rundt Elektroniske Ballaster til HQI | Tage | Lys, filtrering & annet utstyr | 52 | 27th November 2008 20:05 |
| Offentlige Akvarier rundt om i verden | Frogfish | Reise | 0 | 20th May 2008 23:16 |
| KM500 har sluttet å røre rundt | Mack | Lys, filtrering & annet utstyr | 7 | 5th March 2007 13:22 |