| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sakset fra Nettakvariet:
Sitat:
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Me 2
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Var vel egentlig førstemann,som svarte på skjemaet, etter at Hans Atle la det ut....,men "glemte"å gi tibakemelding her på forumet......
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Member
|
Var det noen konkurranse om å være først ute for å fortelle om det her etterpå eller?
Trodde det holdt å bare svare på undersøkelsen jeg
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Tar den Espen
Det jeg MENTE!,hvar at jeg registrerte i etterkant etter at jeg hadde svart på den linken Haz linket til..,IKKE la inn på tråden her at jeg hadde svart på dette fra Fosså Da jeg senere registrerte her på siten at en del hadde "opplyst" her at de hadde svart på den,så la jeg inn ett "jeg har svart innlegg" her jeg også Espen.. Det var ikke noe poeng utover det med at jeg skrev her at jeg var "først",utover det at ingen da etter at jeg hadde svart på dette fra fosså,hadde kommentert at de hadde svart han her før på siten .. Da regner jeg med at både Espen,og evt. andre har fått med seg dette,og ja.. var kansje såpass merkeligt formulert,at det trengtes en forklaring nu i ettertid fra meg her inne i denne tråden til H.a.Z...og nu er alle fornøyd..håper jeg..
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|