| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hvordan gikk det i sommer med akvariene til folk?
Var det noen som var uheldig og fikk krasj eller gikk alt over forventning?? For min del har jeg ikke hatt ferie ennå så håper alt går bra når jeg skal være borte i 14 dager i september..
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Krise hos meg
Har heller ikke vært spes heldig på fiske fronten.. men det er alt jeg orker å skrive om nå. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det ser heldig vis ut til at de store sommer krasjene begynner å bli færre men det har vært tre i Bergen som jeg vet om men det er få mot tidligere år og heldigvis for det..
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ingen andre som vil fortelle hvordan det gikk i sommer?
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hmm. med hvilke av de?
Kom jo dinglende hjem med enda ett nytt fra Danmark Blir jo nesten nødt til å finne ut hva jeg skal med det først... Ellers går det vel to skritt frem,og ett tilbake her,..som vanligt,uten de helt store overaskelsene... Kansje like greit
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Njjaaa.. L-60/D-50/H-40...cm
Men var nytt/veldigt pent,og innlagt overrenningi venstre bakgjørne,ferdigt borret,med alt pvc,durso,matepumpe etc..med.. Er jo veeeldig begeistret for disse Rocordea Florida,ene da Blir vel nesten nødt til å finne meg noe passende lys til også,tenker jeg.. Men ikke noe hast,egentligt. Vi får se Christer..
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 21st August 2008 kl 23:03. Begrunnelse: korigering,med tanke på lys.. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvordan sikre best mulig | Edite | Lys, filtrering & annet utstyr | 25 | 9th April 2008 22:08 |
| Osmoseanlegg- hva er det og hvordan fungerer det ?? | Linka | Lys, filtrering & annet utstyr | 5 | 1st January 2008 11:20 |
| hvordan bli medlem | Nagel | Bergen Akvarieklubb | 5 | 3rd December 2006 04:44 |
| Hvem sa at hva ikke gikk-35år etter???. | Chriss | Pratemakeren | 1 | 14th December 2005 19:50 |
| God Sommer | Endre | Pratemakeren | 2 | 6th July 2004 22:34 |