| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gleder meg å se at det tar seg opp med aktivitet her sakte men sikkert. Oppfatter dette som et mye mer åpent og vennligsinnet forum enn "det andre", men aktivitet er jo alt for et forum.
|
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: 5355 Knarrevik, Hordaland
Meldinger: 350
|
Savner litt mer aktivitet ja,våkn opp folkens
|
|
|
#3 (permalink) | ||
|
akvarieutstyr.com
|
Det er jo brukerene som skaper et forum med sine innlegg, diskusjoner, spørsmål og svar.
Hvis brukerene spør og graver så får vi gode dybde tråder, noe av det beste i dette forumet er alle de gode trådene som viser mange forskjellige meninger og som stortsett alltid kommer frem til en konkret løsning og helst finner årsaken, da er jo det meste gjort. Sitat:
Det er viktig at det er brukeren som er i og skal være i fokus på et forum ikke et lass med regler og slitsome styrevedtak, derfor føles dette forumet mere åpent og vi har stor takhøyde, det er vel kansje siden starten bare blitt moderert bort 5-8 inlegg, det er viktig å ikke bli for streng... Aktiviteten tar seg jevnt og trutt opp på dette forumet og det er vel duket for noen spennende ting som kan overaske noen og enhver nå fremover... Sitat:
Det er mange som ønsker seg sjøhest men det er få med god erfaring.. |
||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jada det går opp og frem her inne, men det er da synd at det skal være 2 platformer for saltvannsprat i dette lille landet. Registrerer jo nå at de rigide reglene i "andre forum" nok mest av alt var et hardnakket stolthets issue hos noen av aktørene som det gikk litt sport i å stå fast ved, reglene håndheves ihvertfall ikke i noen nevneverdig grad nå når jeg titter innom der. Men alt i alt synes jeg dette(aquafreaks) er et supert forum så syng ut folkens og hold det i live
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: 5355 Knarrevik, Hordaland
Meldinger: 350
|
Vi savner en sjøhest "blog" Edite, kansje du kunne fortelle mer om sjøhestene dine, er de vanskelig å holde, er det krevende utstyr osv...
Det er mange som ønsker seg sjøhest men det er få med god erfaring.. _________________ Mvh Chriss 750liter. www.akvarieutstyr.com www.norskhdforum.org Det kommer Chriss Men skal snart får tatt noen nye bilder så da blir det litt info og sånt. Nå er jo jeg ganske fersk også da mht. sjøhester ,finnes jo en mye mer erfaren person her på forumet når det gjelder dette. Men skal prøve å få noe til snart . Mvh.Sølvi
|
|
|
#6 (permalink) | ||
|
Sitat:
Sitat:
|
|||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
Det vil bli en del forandriger i fremtiden uten og kunne komme noe nærmere inn på det.
Men tror at Aquafreaks vil heve seg enda mere og kunne tillby mange spennende og nyttige "verktøy" som både brukere og Aquafreaks "teamet" skal få jobbe med. Ellers så er det som mange av dere andre nevner at det er oss brukere som bestemmer hvor mye forumet skal stimuleres til læring. Gleder meg å se den positive aktiviteten her på forumet :cheesy: Stå på alle SALTISER |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Bare for å ha det presisert, min intensjon er ikke å "disse" andre forum. Hovedbudskapet mitt var glede over at jeg ser at aktivitetsnivået her er oppadgående, og at dette er et meget bra forum som jeg håper at bare fortsetter å øke i omfang og aktivitet.
Jeg prøver å være aktiv bruker av begge forum, og bidra med det jeg kan, og setter også stor pris på alle andre som bidrar med sin tid og kompetanse. Aktive brukere er den eneste verdien et forum har, så da burde det jo være enkelt. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | ||
|
Administrator
|
Sitat:
For øyeblikket jobbes det hardt i kulissene med å utvikle forumet til å bli bedre og mer intuitivt. Vi håper det ikke blir forlenge til vi kan presentere et nytt friskt pust for alle Aquafreaksene her inne Sitat:
Velkommen til oss Kyrre!
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|