| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Min bror sendte meg noen bilder av "matvarer" i Beijing/Kina..
Var ikke klar over at også Sjøhester kan smake godt. [i
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
De spiser mye rart der ja.
Ville vært like skeptisk til de skorpionene.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
hmm. ikke alt som er like godt kanskje... , men de tror sikkert at det er bra for potensen. hmmm, virker jo kanskje som at de har rett i det... de er jo en god del der nede :cheesy:
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
På Stillehavsøyene spiser de Caulerpa med kokosmelk. Det er tilsynelatende svært velsmakende, og dette er jo noe mange av oss har god tilgang på.
- Caulerpa altså, ikke nødvendigvis kokosmelk...
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Men hva vet jeg, det er jo ikke måte på hva dere har der nede i Bergen
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
hmm. Ser for meg et gurmet måltid med gratinert tridacna til forret, grillete sjøhester på en seng av caulerpa og cokosmelk med en lekker spirulina saus og en sjøpølse på siden
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
NEI TAKK.. jeg står over :?
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Forhandler
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Endelig igang! men har sett noe rart oppi der..... | froesak | Ny til Hobbyen | 13 | 3rd December 2008 22:51 |
| Hva spiser glassroser | geirove | Plager, Skadedyr & Parasitter | 20 | 11th January 2007 08:18 |
| Dyr som spiser uønskede alger. | BareAre | Dyrene | 3 | 22nd April 2005 11:37 |
| Hvem spiser hva? | Reptilus | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 1 | 15th March 2004 00:13 |