Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 24th October 2007, 12:13   #1 (permalink)
Senior Member

Mack sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 779
Standard Aquarius Zoo :(

Noen som vet hva i huleste som foregår med denne butikken? La inn en bestilling på noen varer hos dem, sjekket ut og betalte med kort. Like etter fikk jeg mail fra dem om at ordren min ikke var fullført i nettbutikken deres, noe som var meget merkelig ettersom jeg da hadde fått bekreftelse på at beløpet var trukket fra mitt kort. Ved å gå til deres nettside fikk jeg opp en diger rute som sa at nettbutikken var nedlagt og gjorde det umulig å lese noe som helst annet der, og heller ikke tillot meg å trykke på noe. Da jeg gjorde oppmerksom på dette fikk jeg beskjed om at de ikke hadde alt jeg hadde bestilt, men at de kunne levere deler av ordren og kreditere det resterende beløpet til min konto. Det var det siste jeg hørte fra dem, og jeg har heller ikke sett noe til varene. De svarer ikke på mail og har telefontid mellom 18-22 på torsdager (!) :evil:

"We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!"

- Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839
Mack er offline   Svar med sitat
Gammel 24th October 2007, 13:00   #2 (permalink)
Senior Member

joachimB sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Tårnåsen
Meldinger: 447
Standard Re: Aquarius Zoo

jeg tror du må slutte og handle på nettet jeg Mack, virker ikke som du har helt hellet med deg :frown: . Hvis du skulle trenge noe utstyr fra f.eks JanHolt, så er jeg innom ukentlig, og det er ikke noe problem og sende avgårde en pakke eller 2..Hvis det er noen andre i landet som trenger og få varer tilsendt så ta kontakt, så skal jeg være behjelpelig som mellomledd.
joachimB er offline   Svar med sitat
Gammel 24th October 2007, 13:48   #3 (permalink)
Junior Member

Planteplankton sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 39

Det står på siden deres at noen andre overtar butikken.
Gammel 24th October 2007, 14:17   #4 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458

Føler med deg,og krysser fingrene mine for deg Mac :!:
Har vel fått min kvote av upålitelige netthandler jeg og,om det er noen trøst...... :cry:
Ikke rart en får angst av å "shoppe på nettet",og har selv nu annmeldt en tvilsom aktør i Danmark,som ikke vil føre tilbake 8500 Nkr.på min konto,etter en konflikt med de hvor jeg personligt var nede og snakket med de,og vi ble der enige om å kannselere bestilling,og at de skulle tilbakeføre penger på min konto umiddelbart...
Dette er nu 3mnd siden,og ikke svarer de på mailer/tlf.fra meg,og sendte rekomandert krav til de,hvor jeg gav de 14 d.frist på tilbakeføring,ellers annmeldelse....men heller ikke svar på dette.... :?
Så nu "pushet" jeg Politiet på de,da jeg så det som siste utvei mot denne forhandleren i København... :evil:
Gammel 24th October 2007, 14:31   #5 (permalink)
Senior Member

Mack sin avatar

Joda, har snakket med noen fra den butikken som overtar nettdriften. De lovte å ta kontakt med mannen fra Aquarius Zoo for å finne ut hvordan de skulle gripe an saken. Jeg trodde egentlig vi var enige om at det hastet en smule, men jeg har ikke hørt noe foreløpig..

"We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!"

Gammel 24th October 2007, 14:39   #6 (permalink)
Administrator

Frogfish sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 2,885

Verdens uheldigste mann går på en smell igjenn?

Lykke til

Sitat:
Overtagelse
Vi ønsker herved å informere om at Dahls Dyrerike i Moss har tatt over vår nettbutikk løsning og vil være ansvarlig for videre drift.
I en overgangs periode vil ingen produkter være tilgjengelig for salg. Vi satser på å være oppe igjen innen 1. November 2007 med mange NYE og spennende produkter.
Gammel 24th October 2007, 14:52   #7 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458

Håper det ordner seg ja 8)
Hold deg unna forhåndsbetaling til Akvarieudstyr Dk,og Korallen Dk også Mack!!!
Sorte får dette også,så er du advart,om ikke annet.......
Registrert mye grums under overflaten der i gården gjennom kontakter.... :mad :mad
Gammel 24th October 2007, 15:48   #8 (permalink)
Senior Member

Mack sin avatar

Tja...Verdens Uheldigste Mann har ihvertfall klart å blitt pappa til lille Tora igår klokken 09.28. 2830 gram og 46 cm! Glemte til og med å mate fiskene den dagen...

Gammel 24th October 2007, 15:55   #9 (permalink)
akvarieutstyr.com

Chriss sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Meldinger: 1,887

Sitat:
Opprinnelig postet av Mack
Tja...Verdens Uheldigste Mann har ihvertfall klart å blitt pappa til lille Tora igår klokken 09.28. 2830 gram og 46 cm! Glemte til og med å mate fiskene den dagen...
Gratulerer Mack, det kan vel kalles hell i uhell.

Du må nok dele plassen om verdens mest uheldige mann med Knaberg... Dere to utgjør uheldighets eliten i Norge...

www.norskhdforum.org
Chriss er offline   Svar med sitat
Gammel 24th October 2007, 18:50   #10 (permalink)
Member

SalTiE sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 184

Grattis!

Baby: Pampers, melk, sove pampers, melk, sove, pampers, melk, sove:0)
Pappa: våkne, pampers, sove, våkne, pampers, sove, våkne:0)

Får håpe du slipper å vente i 9mnd. på pengene\varene dine;0)
SalTiE er offline   Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are