| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Hurrra...
Jeg ble 46 år i dag 07/10.. Grattis,og SPS mottaest med stor takk :laughing :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
gratulerer med dagen... ingen sps på lager
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Takker,takker sålangt...
Status så langt.. Gratulasjoner 2. SPS-0 Endy har en jobb forran seg her hjemme..... Joachim bor så langt vekke,att han og er unnskyldt... :cheesy: :cheesy: Ja forfengeligheten lenge leve.. :snooty
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Katastrofe.. Du skal få 45grader 50mm bend av meg
HURRA Gratulerer med dagen!
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Gratulerer med dagen
arty:Håper eg også får SPS til min bursdag... Har så altfor lite.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
Grattis med bursdagen Knut :clap:
Håper en sending fra moss snart vil bli et plaster på såret... fremdeles 0 sps?! |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
He.he Tage ..
Ja det er så som så med givergleden ser det ut for... Har jo egentligt mer enn nok i 343literen min....,men tenker jo litt fremmover(viss)jeg endelig skal få den glede å få formiddle att sjampisen er sprettet!!....nytt kar er i HUS!!!....etter tredje runde med bestillinger,hos like mange forhandlere..... (Har foresten ikke hørt ett kvidder fra akvarieeutstyr Dk,ang tilbakebetaling av de 8500NOK,jeg forskudterte de for akvariet jeg aldri modtok!!!!!!!! Ikke svarte de på rekomandert krav til de heller!!Så den butikken er strøket fra listen min over seriøse forhandlere fo all fremtid!!) J******kjip måte å miste så mye penger på,og dette belyser jo en av bakdelene med å forskuddsbetale via nettet.................
|
|
|
#9 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Grattis med dagen knaberg.
Hvis du svipper innom kan du få forsyne deg hos meg, har et mini krasj etter en anemone i Tunzen så løp og hent.... |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
lotting: syns du ikke snart det er på tide og lære seg og legge ut noen bilder??? :crash:
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|