| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kjøpte med meg en liten boks med muslinger fra butikken, da jeg kom hjem så klippet jeg opp en musling i biter og matet fiskene med den. Og makan til kamp om maten har jeg ikke sett før, det var tydligvis veldig vellsmakende. Men boksen det kom i er sånn liten metall boks lik de små tunfisk-boksene, kan det være skadelig å bruke dette som mat pga. metallet? De ser sånn her ut:
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Et annet spørsmål er kanskje hva laken de ligger i består av?
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
jeg tok med boksen bort til han som sto i fiskedisken og spurte om det var noe som kunne være skadelig i laken, han svarte nei,men kanskje det er best å styre unna likevel og heller holde meg til det som jeg vet er sikkert..
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det ville vel ha vært nokså fantastisk hvis man fikk vite at laken som omgir noe som er ment som menneskeføde inneholder skadelige stoffer, om den er egnet som dyreføde er vel mer tvilsomt... Lake inneholder ofte både salt og konserveringsstoffer som jeg er sikker på at fiskene våre klarer seg fint uten
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skjell og muslinger i kalt saltvann? | Nessen | Dyrene | 17 | 28th February 2005 13:39 |