| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Nå klarte jeg ikke å holde meg lengre, jeg bare måtte begynne med saltvann igjen.. :whistle hehe lite hjalp det at jeg søkte litt rundt på saltvanns akvarier på google og fikk se de utrolig flotte karene.. :lol: Man blir visst avhengig av dette herre... :roll:
Jeg vet ikke om jeg vil starte opp med sjøhester eller vanlig, men det får vi nå se hva det blir til. Holder på å planlegge litt nå og lese litt rundt. har litt å sitte meg inn igjen i 8) men siden jeg har en hest som spiser opp de fleste pengene mine så kommer jeg til å kjøpe inn litt då og litt då, etter hva lommeboken min sier og hvor sulten hesten min er til jeg har fått startet det opp :wink: men anyway så er jeg i gang og skal få tilbake mitt gamle saltvannskar av min storebror som skal ha ett større. Det er vel 140 L, så om noen har noe gammelt utstyr som de skal hive eller selge så er det bare til å gi en lyd Det skal bli så deilig å komme i gang igjen! :glasses
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Får du ikke med det gamle utstyret ditt også fra bror din da?
Skal han ha større kar,må vel han ha noe nytt utstyr anyway?
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| oppstart igjen | Pratemakeren | 7 | 4th December 2007 17:00 | |
| glasstykkelse igjen... | alf-magne | Pratemakeren | 16 | 12th October 2007 08:28 |
| På an' igjen med 540 L akvarie | Vizar | Akvarie 600L eller mindre | 15 | 9th June 2007 14:21 |
| T5 vs Hqi.. igjen... | Andreas | Lys, filtrering & annet utstyr | 4 | 23rd August 2005 00:14 |
| Rowaphos igjen... | Endre | Lys, filtrering & annet utstyr | 18 | 14th October 2004 22:01 |