| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
http://www.saltvandsforum.dk/viewtop...er=asc&start=0
Spennende lesning, men jeg håper (litt) at de ikke drar hjem og lynsjer ham..
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
:dance :clap: Dette er bedere enn 24 timer. Masse action :cheesy:
Har bare en anbefaling... Politianmeld denne manden eller ta en tur med Danske fergen og vis fellow hvor skape står |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
nå som du har navn og adresse så håper jeg virkelig at du politianmelder denne skapningen, tror det er din eneste sjanse... hvis du ikke drar til danmark og.. :threaten: :threaten: :threaten: :threaten:
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jo, jeg må nok politianmelde fyren, til tross for at det neppe vil komme noe ut av det. Pengene er nok tapt, men det frister ikke å la den ######## sniken slippe unna med det. Har sandt ham melding idag om at jeg vil politinamelde saken dersom han ikke sender meg et sporingsnummer på mandag, men aller helst ville jeg helst sett at han fikk en god omgang grisebank!
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Noe nytt i saken Mack?
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Niks
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
En real omgang Juling tror jeg er det eneste som hjelper, om han noen sinne kommer tilbake fra USA.
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jehova! Jeg har fått svar! Mannen kommer tilbake på mandag og påstår han skal sende skummeren da. Så får vi se om han gjør det da...
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|