| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei!
har registrert at tage og h.a.z har blitt nye moderatorer her på forumet. vil bare benytte anledningen til og gratulere. og samtidig si jeg er svært positivt overrasket til valg av de nye moderatorene. syns det er veldi bra at to stykker som er så aktive på forumet med både bilder (ikke minst) og andre innleg har blitt valgt(ikke ment som at tidligere moderatorer ikke har gjordt en god jobb altså) tror at de nye aktive moderatorene har tilført noe ekstra med "bilde posting" i nn i forumet, noe som det igrunne ikke har vert så mye alt formye brukt føler jeg. dette tror jeg vil gi aquafreeks et "bedre" ansikt udad, samt om de får med seg andre på denne positive "trenden", dra flere med inn i hobbien! missforstå meg rett her jeg sier ikke at den kompetansen som er på aquafreeks ikke er viktig men det er kjekt med litt bilder av og til vil bare ønske dere lykke til! mvh! alf-magne
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Takker :-)
Håper jeg kan få bidratt litt.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Ja som jeg nevnte for Frogfish i forkant av dette,ser jeg det så absolutt som en positiv fordel jeg og,og dette er gutter som bidrar mye,har jeg inntrykk av..
Litt gøy også da,att i kjølvannet av diskusjonen på saltvannsforum mellom "enkelte akvarister"om klubb/stedtilhørighet,og regionstilhørigheter,vil Aquafreaks vise nu att de ike vil gi seg ut på å få noe stempel som en klubb for vestlendinger,og att de tilknytter seg aktører i ledelse over HELE landet,og med dette viser att ledelse ikke trenger å være enten fra østlandskjernen,eller bare fra f.eks.Bergensregionen!! Da målet med forumene er det samme(å fremme innteresse for alt med saltvann å gjøre),synest jeg det var serdeles fint og nyskapende dette ,att en av disse aktørene nu viser att det går an å få ting til å fungere,og kansje fungere bedre også,med å tilknytte seg ekspertise over det ganske land,...og håper jo nu att det er muligt med ett enda nærmere samarbeid mellom disse aktørforumer fremover,og att det kunne løse opp dette regionsstempelet som det har vært ymtet frempå om enkelte ganger i forumer,etter som jeg har fått inntrykk av. Det er jo bare til å slå fast en gang for alle att det sitter en del MEGET DYKTIG spisskompetanse i ledelsen i begge leire,og mange dyktige aktører også selvsagt!!!!,så ja jeg er overbevist att Aquafreaks gjorde ett klokt valg her,og att de går i bresjen nu for å vise att de ikke er en "gjeng med Bergensere"he-he,som styrer på,som en motspiller til saltvannsforum,og Norge er ikke stort i disse internetttider,og håper ju att det blir mer gjensidigt samarbeid,og respekt mellom de forskjellige aktører nu,og kansje vi sammen kan få til flere ting(tenker her på samkjøring om innkjøpsavtaler/foredrag/sammenkomster/foredrag/og ellers alt saltvannsrealitert,sånn att akvaristene kan nyte godt av dette uannsett om de befinner seg i sør eller nord,øst eller vest,og føler det er riktig vei å gå dette her..
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Heisan alle
Takk til både Alf-Magne og Knaberg... Jeg skal gjøre så godt jeg kan.. ikke så mye annet enn å dele mine erfaringer etterhvert som jeg selv handler inn nytt utstyr/fisk/koraller. Det eneste som gjelder er og ha kameraet innen rekkevidde og knipse i vei... Post det her og legg inn (NYTTIG) innfo under beskrivelse/artsnavn osv, så får vi et velldig bra fisk/korall bilde kartotek. Kjør på alle man :strong: Hilsen Tage |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
en liten digresjon...hva er egentlig oppgavene til moderatorene her på forumet?
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
mitt inntrykk av en moderator utover de vanlige moderator oppgavene slik som og modere innlegg. vil jeg si er og være litt "hallo-dame" her på forumet sammen med frogfish, altså være med i mange diskusjoner og ta del i og hjelpe de nye brukerne på forumet med tips og triks til "rookies"! altså en litt over moderat aktivt medlem med modererings tillatelse.
det er mitt inntrykk. men kansje aquafreeks har helt andre inntrykk avoppgavene enn det jeg har :cheesy:
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Administratorer og Moderatorer skal gjøre sitt til at det holdes liv i forumet. Med dette menes at på stille dager skaper vi liv i forumet ved å poste et eller annet som kan være av innteresse eller som kan stilles spørsmål ved. Vi skal prøve å svare på inleggene så grundig som mulig. Eks. har noen problemer med Nitrat i akvariet er det bedre å finne bakgrunnen for problemet fremfor å anbefalle et nitrat filter osv Det er jo også andre oppgaver som går på moderering av innlegg som kan virke støtende eller som gjør at Hoved emnet sklir ut og mister sin opprinnelse. Uansett så tror jeg nok de aller fleste som er over middels glad i denne fantastiske hobbyen liker å bidra med noe attåt for å sette sitt preg på forumet Håper dette svarte på noen av spørsmålene. |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|