| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
når jeg våknet i morges, og skulle ta meg en tur ut på kjøkkenet for å slenge noen rundstykker i ovnen at jeg kjente/hørte surkling under beina mine.. gulvet var helt tørt oppå, så gikk eg å sjekket osmose anlegget under vasken.. der var det kliss vått!! viste seg at det var ene fittingsen som var litt for løs! så no har jeg nettop blitt ferdig å rive vekk laminaten, og tørke opp.. MEN! heldigvis hadde han som bodde der før meg vert så smart at han hadde lagt linolium under parketten, så jeg slapp fra uhellet med å bare kjøpe ny laminat! og det var på tilbud på ikea, så slapp fra det skam-billig!
takk gud for linolium! |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
ja er farlig og ha ting som er koblet direkte på vann-nettet i rom som det ikke er sluk i eller i våtrom! godt det gikk bra! :lol:
|
|
|
#3 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Har sølt ut massevis med saltvann på laminaten her hos meg, det tar litt tid med vindskjeive laminat skjøter og noen uker med humpete støvsuging så legger laminaten seg fint på plass igjen og det er ikke lett å se at det har vært noe søl her, det gikk bortimot 100liter en gang rett på gulvet.......
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Verdens raskeste dyr... | Chriss | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 2 | 29th December 2007 12:28 |
| Verdens mest uheldige mann | Mack | Pratemakeren | 41 | 18th July 2007 14:24 |
| verdens mest uheldige mann 3 (synes jeg da) | stoffer | Pratemakeren | 4 | 22nd June 2007 22:09 |
| Uheldige Mack | Mack | Pratemakeren | 4 | 18th August 2006 10:17 |