| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Det er en stund siden jeg har vært inne på disse sidene - mest fordi mitt forrige kar gikk istykker, og at jeg derfor måtte legge hobbyen på hylla en stund. Nå er jeg tilbake, men jeg har bitt meg merke i at det er laber aktivitet på dette (helt utmerkede) forumet.
Er det bare meg, eller er aktiviteten blitt mindre? Det ville vært synd, fordi dette er et av de aller beste 'møtepunktene' for hobbyen vår i Norge, og jeg har fått uvurderlig hjelp av alle dere dyktige og engasjerte folk her inne. Er det noe vi (jeg) kan gjøre for å bidra med aktivitet her inne? Hallo? Haaaaallllllllooooooooooo (ekko.. ekko....ekko.....) 8) |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Det er riktig at det er litt mere aktivitet på det andre forumet.
Men innholdet på dette forumet og svarene man får er vel så bra om ikke bedre. Nå vet jeg ikke hvordan det var her for ett år siden heller. :-)
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Aktivitenen har vell økt, selv om det er litt stille her inne iblant ja, medlemstallet har ihvertfall økt meget bra og dette er snart like stort som "det andre forumet"
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Og så er det jo sommer og sol ute. Det er slik det pleier å være om våren og sommeren, litt mindre aktivitet på forumet enn resten av året. Heldigvis er sommeren kort her i landet
Endre
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det er alltid litt vekslende aktivitet og i noen perioder så svinger det litt fra ene forumet til det andre men jevnt over så er det økende for begge forum vil jeg anta.
Nå er det sol og sommer og da daler normalt aktiviteten litt, men det er det jo vi som brukere som bestemmer og hvor aktive vi vil være. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Dere har iallefall fått ett nytt medlem i dag.
Men trenger jo bare hjelp , da jeg er helt blank på dette med saltvanns akvarium. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
Som altid går forumaktiviteten i bølgedaler.. Jo penere vær jo dårligere aktivitet. Jo nermere sommeren vi kommer desto flere alternative ting å finne på enn å sitte ved datamaskinen..
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
En annen ting er jo at hvis det skulle bli dårlig vær en periode (måtte *** forby), så er det jo en ypperlig anledning å sette de små grå igang og finne noen gode ideer dere ønsker å dele med oss andre her på Aquafreaks.
F.eks ta en titt i de forskjellige galleriene.. legg inn komentarer/ranger bilder. "Poler karet" ta noen flotte bilder som dere da legger inn. Og kanskje det da blir på tide med en ny konkuranse :nod: Hilsen Tage |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Sfiligoi, svar på PM med almenn interesse | scopas | Ny til Hobbyen | 0 | 20th August 2007 15:23 |
| må si at allt praten om kalt-saltvann vekker interesse.... | alf-magne | Pratemakeren | 3 | 14th February 2005 20:52 |