| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei.
For en tid tilbake mener jeg det var noen her inne som skrev om en side på internett der man kunne registrere seg og få en amerikans adresse. Husker noen URLen dit? Noen som har erfaring med denne tjenesten evt andre slike tjenester? Endre
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Takker, det var den jeg tenkte på. Noen andre som har erfaring med disse?
Endre
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forhandler
|
Ka skal man bruke en amerikansk addresse til???
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Blandt amcar folk er dette hyppig brukt. Hvis jeg forstår riktig så er det rimelig frakt av større ting. Dette firmaet samler opp varer og sender det med container skip, eller du kan velge en litt dyrere løsning med fly. Kanskje det finnes folk med erfaring på offroad.no |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det er som Ludenchief sier, jeg tenkte på å bestille noe fra en amerikansk nettbutikk som kun sende til USA/Canada.
Endre
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
|
Har benyttet meg av det og det fungerer helt utmerket. Poenget er, som det allerede er nevnt her, at man kan handle hos bedrifter som ikke selger ut av USA/Canada ved å ha en adresse hos Jetcarrier.
Vær imidlertid oppmerksom på at beregningene for volum (kostnad) hos Jetcarrier avviker noe fra internasjonale regler. -Les reglene hos Jetcarrier FØR du handler......... |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|