| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Her kommer litt frustrasjon fra en naiv, godtroende akvarist!
Har ved flere anledninger solgt/kjøpt avleggere og div. annet på forumet. Dette har gått smertefritt helt fram til nå. Jeg hadde avleggere til salgs på forumet. Solgte flere stk uten problemer, alle betalte etter å ha mottatt avleggerne. Denne dagen stod jeg tidlig opp, skar av avleggere som ble pakket etter alle kunstens regler og lagt i isoporkasse. Så kjørte jeg en mil, ventet på Kystbussen til Stavanger, betalte for reisen og ringte vedkommende for å gi beskjed om at pakken kom etter 2 timer. Så kjørte jeg hjem igjen. Sendte melding etter at han hadde fått pakken og fikk beskjed om at 1 av de 4 avleggerne ikke hadde klart seg. Det ble vel for kaldt kan jeg tenke meg. Selvfølgelig var det trist og han skulle betale for 3 avleggere og frakt. Dette gjør han ikke, selv etter at jeg har purret flere ganger. Det irriterer med så veldig at noen kan gjøre seg til kjeltring for så lite!!!!!! :evil: Egentlig burde vi hatt en liste her på forumet der slike rotne epler ble hengt ut med navn, så vil andre kunne styre unna disse. Vi er jo så få saltvannsakvarister at vi burde kunne hjelpe hverandre med utstyr og levende ting. Har andre vært utsatt for slike kjeltringer? Linnemor |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det var ikke noen kjekk opplevelse, har vært borti tilsvarende tidligere og det er desverre alltid like irriterende...
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei Linnemor ,
det var synd,og slike episoder er vel hovedgrunnen at mange ikke bryr seg om å sende uten virkelig å kjenne mottakeren ! |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|