| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Kom til å tenke på en ting,en mann i fredrikstad som en kompis av meg kjenner har ett akvarie(saltvann) oppsett som koster rundt 750000,-.
Hvis du som eier dette er her inne på forumet,har du noen bilder? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Hmm.. hørtes alvorlig heftig ut.. er du sikker på at det ikke er en mild overdrivelse?? 1 høne blitt til 75 000 høns eller noe ?
Hvor mye akvarie og koraller får vi egentlig for 750 000,. ?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det virker som definitivt ett av de dyreste akvariene jeg har hørt om noensinne i Norge, det må være bra med teknikk og automatisering for ikke å snakke om mengden fisk og koraller...
Bilder av den baljen er herved ønsket på det sterkeste... |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
bygg det inn i veggen og straks har du akvarium til 4-6 milioner
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Det er nok ikke bløff,pga eieren har ganske så mye penger å bor på hvaler.
Jeg regner med nå att eieren ikke er medlem på dette forumet,så jeg skal høre med kompisen min om det er greit att jeg gir spes intriserte tlf nmr hans ut.bare karet skal visst koste 250tusen.alt skal visst være spesial laget etter hans eget ønske. er visst rørleggere osv der i ny å ne å gjør en service på rør systeme osv. Men jeg har mine tvil jeg også,ikke hugg hode av meg hvis det er bløff hehe..jeg bare hørte noen rykter om det å lurte på om eieren var medlem her inne. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Det er ikke akvariet i Drøbak du tenker på vel? :-) Syntes 750.000 hørtes sykt mye ut..
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
Pjot: Hvor mye antar du 10 000 literen din vil komme på ferdig satt opp ?
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
er privat hjemme kar dette,,med bue i front.
jeg jobber med saken for å prøve å få tak i nmr hans. så sender jeg nmr til admin,hvis han er villig til å ta en prat på tlf med han,pga jeg er ingen ivrig tlf snakker hehe. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administrator
|
Tror nok vedkommende har lyst å være i fred. Om vedkommende har lyst å fortelle om akvariet sitt så ville han nok gjort det på et eller annet forum for lenge siden.
Av flere årsaker så er det mange med svære akvarier som liker å holde seg litt for seg selv, noe jeg syns de skal få lov til.
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
|
Skjønner ikke helt hvor du vill med dette egentlig, hadde han hatt behov for å skryte ville han garantert deltatt i forumene her eller noe lignende, men for å være helt ærlig høres det ut som de berømte hønsene som er ute å går, men han har helt sikkert et flott kar
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| saltvanns akvarie | sindre | Kjøpes | 6 | 8th March 2007 08:58 |
| Saltvanns bøker. | Chriss | Kjøpes | 2 | 28th May 2006 12:27 |
| saltvanns akvarie | sindre | Selges | 8 | 6th April 2006 06:25 |
| Ønsker pent saltvanns akvarium til med utstyr | borris-81 | Kjøpes | 26 | 19th March 2006 18:44 |