| Pratemakeren Ett forum for de som ønsker å lese om andre ting enn akvarie relaterte emner. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Lastet ned en dokumentar om great barrier reef, varer i 52 min, og meget interesant, var utrolig mye kult der, fikk jo lyst på ett meget stort kar etter dette :cheesy: .
Var ett program fra national geographic. |
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Har du en link til programmet /filen ?
|
|
#3 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
filen er på 713 mb, og er ikke å finne på en søkemotor :cheesy:
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det hadde vært fint med et hint.....LOL
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Da kommer det opp (i den som jeg bruker) en del forskjellig, men den som jeg snakker om heter National Geographic 100 years Vol 10-Australias great Barrier Reef |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Skal dette være en hemmelighet? Hvilken søke motor bruker du?
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
Men man trenger sikkert ikke bruke dette, filen finner man nok når man bruker andre av disse og. var ikke meningen å la det virke som en hemlighet, men trodde vel at folk flest bruker forskjellige program til dette, og trodde at dette ville bli det enkleste. (bruk det du har, og se om du finner det, eller last ned emule) |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
|
men forøvrig kan jeg anbefale linken til http://news.nationalgeographic.com/news/animals.html
her er en del videoer, som sikkert faller i smak, ikke den jeg snakket om på toppen, men noen i samme tema. |
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Reef's 480 L korallrevsakvarium | Reef | Akvarie 600L eller mindre | 73 | 2nd April 2008 19:30 |
| Bilder fra Great Barrier Reef | H.A.Z | Dykking, bilder og fotografering | 2 | 31st August 2007 12:15 |
| Reef garden... | O-man | Pratemakeren | 10 | 15th July 2007 19:43 |
| Great Barrier Reef kan vere dødt om 25 år | Chriss | Anbefalinger, tips & triks | 0 | 31st January 2007 13:55 |