| Polypper, Knapper Ett forum hvor det kan diskuteres alt som har med polypper, knapper. Zoanthus, Tubipora, Xenia. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Ser jo unekteligt flott ut med klovner og anemoner ja Erik
Fine bilder var det også,så gleder meg meg deg her ja He-he..må bare si at når jeg sappet over på aquafreaks nu nettopp,og første ordet jeg leste var "endelig",så var første tanke i hodet her"Endelgt ett innlegg på forumet her igjen",he-he.. Litt "avsporing"fra tråden din Erik,og beklager dette,men måtte bare skrive det,siden ordet var så beleieligt akkurat der og da her,he-he Var jo litt tidigt da.. Håper du får mange flotte komentarer over disse fine bildene dine
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
ja, du har heilt rett. det har vært veldig laber aktivitet her inne i det siste, men så er det jo sommer og ferie og greier. Som mange andre ,så var det symbiosen mellom klovner og deres anemone som var det som fristet meg mest til å begynne med saltvan. Har alltid hatt lyst på ett rent anemone/klovne kar. klovnene har lekt en stund nå før eg fekk anemonen, men skal sei det blei fart i sakene når anemona kom i karet. trur ikkje det er lenge til egeene er lagt...
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Flotte bilder ja
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
flotte bilder.
kjekt å se de oppføre seg som i naturen. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Ja, kjempe morro og se klovner i sitt rette...
Kjøpte meg selv en anemone som jeg håpet mine to ville gå i. Men etter over en mnd har de enda ikke flyttet inn. De har hold seg til en sarcophyton som jeg satte ned ved siden av anemona. Men neida.... De vil fortsatt holde "hus" i sarcophyton! |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Member
|
Mine holder seg bare oppe i bakre høyre hjørne - De ble jagd opp der av en yellowtail en gang i tiden, og siden har de nesten ikke flyttet seg, selv om yellowtailen er "long gone" - de er aldri rundt og kikker i karet engang.... Jeg har et par sacropython jeg hadde håpt de kunne finne - men det er jo nesten en halv meter unna "hjemme".....
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Endelig i gang! | sloppy | Ny til Hobbyen | 0 | 10th February 2008 21:14 |
| endelig noe på gang | tomo | Pratemakeren | 8 | 1st February 2008 00:45 |
| Endelig skjer det noe.. | Knut-Arne Berg | Bergen Akvarieklubb | 18 | 13th March 2007 05:39 |
| Endelig... | Chriss | Lys, filtrering & annet utstyr | 0 | 1st January 2006 20:48 |