| Plager, Skadedyr & Parasitter Ett forum hvor det kan diskuteres alt som har med plager, skadedyr og parasitter vi har eller kan få i akvariet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Er det noen som har lyst  vÊre med  teste Joes Juice ? Vi har fÂtt noen flasker tilsendt fra Joes Juice som vi kan bruke i test ¯yemed.
Kravet er at du har et reelt glassrose problem, og vÊre villig til  fotografere hele prosessen, fra du mater glassrosene til de er vekke. vi trenger 2 akvarister til testen. Hvis du har koraller i akvariet sammen med glassrosene er dette positivt. Middelet skader ikke korallene, har selv testet dette ved  spr¯yte rett p korallen uten  f noen negativ reaksjon. PS! Denne testen vil bli tilsendt Joes Juice ogsÂ, s det er viktig at det blir gjort skikkelig! Noen som har noen ide'er p hvordan vi skal f utf¯rt dette p en bra mÂte so gi en lyd! Det vil selv¯lgelig ikke koste noe  bli med p testen. Alt er Gratis!
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
kravet var ett reelt glassrose problem,en hver glassrose kan bli ett problem ,karet mitt er ikke overfylt men har en 5 stk store og 5-6 mindre ,men sliter litt med alger s har ikke s veldig lyst til og fotografere s mye men det har roet seg litt sÂ....... :?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forhandler
|
De har masse glassroser i akvariet p nordnes.
Sj¯l har eg nokken som ser ut til  trives og formere seg bra. Tar gjerne en flaske eg. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forhandler
|
Etter en liten opptelling s har eg ca. 20 glassroser av to forskjellige typer.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forhandler
|
Kan det bli for mange av disse flotte glassrosene? De m vÊre de fineste innbyggerne i akvariet.
Du ville jo ha et reelt problem. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Poenget er at hvis man har f.eks 2 glassroser i tanken kan man ikke vise i en test om middelet er effektivt eller ikke.
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Er det noen som har fÂtt testet Joes Juice nÂ?
Aner vi konturen av noen resultater? Har ikke roser hos meg enda, men det beh¯ver ikke vare evig |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Jansen har ogs testet "saften" i sin tank med positivt resultat. Jeg kan legge noen f¯r og etter bilder opp fra Hallgeir sin tank.
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| joes juice | Endre | Plager, Skadedyr & Parasitter | 23 | 30th September 2007 17:56 |
| Så skulle vi teste julegavene.... | Nessen | Pratemakeren | 7 | 29th December 2005 16:31 |
| Joes Juice bilder | Frogfish | Plager, Skadedyr & Parasitter | 1 | 11th May 2004 19:57 |
| Joes Juice | Rusky | Plager, Skadedyr & Parasitter | 2 | 27th February 2004 10:45 |