| Plager, Skadedyr & Parasitter Ett forum hvor det kan diskuteres alt som har med plager, skadedyr og parasitter vi har eller kan få i akvariet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
ja da har jeg igjen fornyet tro på fjerning av glassroser.
Dette er jo selvsagt fordi jeg ønsker å koble opp ett par ekstra tanker i samme kretsløp og som jeg ikke må ta livet av når jeg starter opp børges tank v2. Aiptaisa X vet jeg fungerer. Stor hund med hale mot en liters flaske med dette stoffet gjør jo selvsagt at dette stoffet selvsagt må kjøpes igjen, men jeg er lat. Derfor er det nå eddik som skal til pers og om dette fungerer; ja da blir det en egen krabbe tank og maroon klovn tank i samme krets løp. Om ikke... ja da må jeg gå til innkjøp av diverse utstyr for å drive to systemer. Så etter at torae har vært telefon støtte med 5 samtaler på like mange minutter, så får vi se i morgen om han er så god som han later som. forhåpentligvis så er jeg tre roser fattigere i morgen ettermiddag. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ro/Di System | Tage | Lys, filtrering & annet utstyr | 28 | 5th January 2008 23:37 |
| Elos XL 120 system selges | MarineB | Selges | 4 | 3rd December 2007 20:58 |
| Tridacna 160 system selges | MarineB | Selges | 35 | 2nd August 2007 22:40 |
| topoff system | Sandshifter | Anbefalinger, tips & triks | 6 | 30th January 2007 05:25 |
| ZEOvit System.. | Chriss | Kjemien i akvariet | 0 | 15th January 2006 09:31 |