| Plager, Skadedyr & Parasitter Ett forum hvor det kan diskuteres alt som har med plager, skadedyr og parasitter vi har eller kan få i akvariet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg har i en sten noen syltynne ormer som er både røde og hvite - hver farget felt er like lange og stripene går på tvers eller rundt ormen. De er fremme både om dagen og om natten men de kommer aldri helt ut av hullet sitt.
Jeg har lett på nettet men finner de ingen steder under virvel løse dyr eller skadedyr. jeg ville likevel likt å visst om noen av dere kjenner arten. Ser ut som en syltynn polka stang. Den er altså ikke hverken rød med hvite striper eller omvendt alle felt er like store. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
for å svare mitt eget innlegg
Jeg gikk inn å leste et innlegg her om brittle star og fulgte en link ut på nettet og der fant jeg ut at disse armene som stikker ut her og der, kan være en slik. Selvom de bare viser en arm av gangen. Jeg fant et bilde av en slik rød og hvit sjøstjerne. Håper de vokser seg større for de er ganske knase dyr å ha i karet. Jeg en en kjempestor orange fra før av. |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvit Sinularia | Edite | Myk koraller & skiver | 16 | 17th November 2008 21:38 |