| Plager, Skadedyr & Parasitter Ett forum hvor det kan diskuteres alt som har med plager, skadedyr og parasitter vi har eller kan få i akvariet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Glassroser..
Slik ser de ut, ikke no  ha i tanken. ![]() bra  ha i tanken om du har en slik ![]() eller en slik. ![]() eller en slik med kalk eller sitron blanding ![]()  masse tolmod, m spr¯yte en og en... Da d¯r de.. :roll: er det noen andre som har noen gode rÂd om , "Hvordan bli Kvitt MR Glassrose"? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Hei, tok en tur til apoteket og kj¯pte meg en spr¯yte og nÂl, da jeg kom hjem kokte jeg opp ferskvann, trakk det kokende varme vannet opp i spr¯yten, l¯ftet steinen med glass rosene p ut og over vasken, satte nÂlen med ENORM fryd inn i bunnen av rosen, spr¯ytet med MAX trykk til spr¯yten var tom, lot det renne litt iskaldt vann over og svusj der for hele glassrosen rett i sluken. Har gjort dette et par ganger og det har fungert veldig bra.
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| glassroser | Endre | Plager, Skadedyr & Parasitter | 35 | 30th October 2010 18:25 |
| Glassroser! | Planteplankton | Plager, Skadedyr & Parasitter | 3 | 31st October 2007 22:05 |
| Glassroser | Frogfish | Anbefalinger, tips & triks | 2 | 26th January 2007 21:17 |
| glassroser | Nagel | Ny til Hobbyen | 28 | 24th December 2006 14:53 |
| Glassroser | svein | Plager, Skadedyr & Parasitter | 6 | 29th January 2006 23:43 |