| Plager, Skadedyr & Parasitter Ett forum hvor det kan diskuteres alt som har med plager, skadedyr og parasitter vi har eller kan få i akvariet. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg sitter å titter inn i karet og ser en slags liten naken snegle... så viser det seg at det er denne sneglen her: Phyllodesmium sp
Er det noen av dere som har hatt slike selv?? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Har ikkje slike selv, er det dårlige greier å ha sånne i karet??
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg har den eksakte arten her, men er ikke noe kløpper på tysk. Så hvis noen vil oversette for meg så blir jeg glad
Skal få lagdt ut noen bilder også av de jeg har fjærnet fra en koloni med Zoanthus |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Her er noen bilder.
![]()
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Member
|
Sitat:
http://www1.worldlingo.com/en/produc...ranslator.html |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Noe anelse om hvor du fikk dem fra?
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
for å få sneglene til å falle av. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Administrator
|
Den stenen det var mye på var akkurat rundt Zoanthusen, så det er vel nærtliggende og tro at jeg kan ha fått det sammen med denne stenen også.
Det jeg umidelbart gjorde var å fjærne alle jeg kunne se for hånd, så skylte jeg hele stenen i kaldt vann etter på. Det eneste er at jeg har funnet noen som fremdeles legger seg på front ruta... de blir det jo kort prosess på. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Litt OT.
Til oversetting av tekst på andre språk vil jeg anbefale babelfish.altavista.com De har minimalt med reklame på sia si, og treffer godt på de fleste ord. Dessuten kan du skrive inn linken å få den til å ovrersette hele sider, også de du går videre til igjennom linker. |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Administrator
|
Velkommen til Aquafreaks Bogga
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| mer ukjente ting i karet | andyskog | Ny til Hobbyen | 1 | 17th October 2007 08:36 |
| Fisker som hoppe ut av karet | yvonne_89 | Anbefalinger, tips & triks | 2 | 15th August 2007 21:35 |
| Nano-karet som nekter å dø! | Vizar | Kjemien i akvariet | 1 | 10th June 2007 22:47 |
| Nytt lys i karet | svein | D.I.Y Gjør det selv | 4 | 20th December 2005 20:07 |
| Fisk som hopper ut av karet | TJtaule | Dyrene | 4 | 8th February 2005 15:49 |